2012. április 21., szombat

Reggeli gondolat...

Egy napon a gyermek így szólt Istenhez: Azt beszélik, holnap leküldesz a földre. De hogyan fogok ott élni, hiszen olyan kicsi és védtelen vagyok?

Isten azt válaszolta:
A sok angyal közül kiválasztottam egyet neked. Várni fog téged, és vigyázni fog rád.

De, - mondta a gyermek, itt a Mennyországban nem csinálok mást, csak énekelek és mosolygok. Erre van szükségem, hogy boldog lehessek!

Isten így szólt:
Az angyalod minden nap fog énekelni neked. És érezni fogod az angyalod szeretetét, és boldog leszel.

És, - mondta a gyermek, hogyan fogom megérteni az embereket, ha nem értem a nyelvüket?

Az könnyű, mondta Isten - az angyalod meg fogja tanítani neked a legszebb és legédesebb szavakat, amiket valaha is hallani fogsz, és az angyalod türelemmel és gondossággal meg fog tanítani beszélni.

A gyermek felnézett Istenre, és így szólt: És mit fogok tenni, ha veled akarok beszélni?


Isten rámosolygott a gyermekre, és azt mondta:
Az angyalod össze fogja tenni a kezeidet és megtanít imádkozni.

A gyermek azt mondta: Úgy hallottam, a földön rossz emberek vannak. Ki fog engem megvédeni?

Az Isten megölelte a gyermeket, és azt mondta: Az angyalod óvni fog téged, akkor is, ha ez az élete kockáztatásával jár!

A gyermek szomorúan nézett, és így szólt: De mindig szomorú leszek, mert nem láthatlak téged.

Isten megölelte a gyermeket: Az angyalod mindig beszélni fog neked rólam, és meg fogja mutatni, hogy hogyan juthatsz vissza hozzám, habár én mindig melletted leszek.

Ekkor nagy békesség volt a Mennyben, de már hallani lehetett a földi hangokat.

A gyermek sietve megkérdezte: Istenem, ha most mennem kell, kérlek áruld el nekem az angyalom nevét!

Isten így válaszolt: Az angyalod neve nem fontos ...
Egyszerűen csak így fogod hívni:
ANYA

1 megjegyzés:

Meske írta...

Nagy ölelés drága Lili....