2016. január 6., szerda

Karácsonyi pihende

2015-ös fogadalmam volt, hogy az idei karácsony nem lesz rohanással teli, hogy 24.-én este csak ippenhogy beessek a fa alá kriszmöszölni. Büszkén mondhatom, hogy az idén sikerült,az egész karácsonyt végigpihentünk, maratoni monopolykkal, gazdálkodj okosannal. Egy kis üröm került azért a gépezetbe, mert apjuk egy meseszép egyedi telefonnal lepett meg egy hűtőnyi dobozban :) ami sajnos gyári hibás volt, így ünnepek után vissza kellett vinnünk. Egyedisége révén nem volt másik belőle, bár meg kell valljam ketten kb 1.5 órán át próbálták újraéleszteni, de nem járt sikerrel, így visszakaptuk a pénzt. Tudom, hogy nagyon cinkes ez majd negyvenévesen, de még a könnyem is kicsordult. A lányok természetesen egyik ámulatból a másikba estek az ajándékok bontogatásakor (ok valósághűen ábrázolva, úgy tépték lefelé a fél iccaka általam csomagolt ajándékokról a papírt, mint ahogy veszett foxi rázza a lábtörlőt.) A slágerajándék az intelligens gyurma volt, mi felnőttek is órákat játszottunk vele. Kira keriapus ajándékával is volt némi malőr, ugyanis a hőn áhított fehér cica plüssgombócot kapta meg tőle, ami sikeresen landolt Szonja éppen száradó 3d-s zöld trutymákába, 3 órán át  próbáltam Kira aggódó tekintete felett megszabadulni tőle, az utolsó etap a 90fokanddomestos volt, de semmi, a macska ződ. (Építő ötletet az ecetesollón kívül nagy örömmel várnék.)
A fánk is egyedire sikeredett az idén, ugyanis új összefüggést fedeztem fel, a még földben lévő kiválasztott fa, kivágva cirka 1.5 méterrel tűnik magasabbnak. Gyakorlatilag nem ismertem meg, csak a céduláról amit ráagattam és nem kommentálnám bővebben férjuram 10 perces szösszenetét, röviden annyi : "az már k...élet, hogy ehhez teherautót kell hívni, mert nem fér be a Renaultba" nem volt igaza, mert (szerintem) befért, itt a bizonyíték:

 Jobb sarokban részlet a Zuram gondterhelt fejéből és ekkor még nem is sejtette, hogy faügyben most jön még csak a java. Első körben, le kellett vágni a tetejéből, mert nem fért be a lakásba, majd jött az állítható fatalpba való beállítás, minden férfi álma. A vicc, hogy törzsileg simán beillet volna tűzifának, de retinámba égett az a kép, amikor súlyos baltacsapkodások és "rohadjon meg minden fenyőfa" erdőirtásra bújtás után arra léptem ki, hogy életem párja FLEXeli a karácsonyfát...minden ötletet és csillagszórót lealázott. :D Én meg azt hittem Karácsony tiszteletére összepisilem magam a röhögéstől. 

Szóval azt hiszem nem is mi lennénk ha nem vennék viccesre ezt a karácsonyi hacacárét, de nekünk igazából az együtt lét, a négyesben alvások, a délutáni nagy játékok adták meg mindazt, amire szükségünk volt. Kirának volt csupán némi hiányérzete, ugyanis szerinte felháborító, hogy Jézus születésnapján nincs szülinapi torta.



 

Nincsenek megjegyzések: