2013. július 29., hétfő

Olvad a zsiiiiiir.....






Szóval értem én, hogy július van, meg nyaralás, meg mikor legyen meleg, ha nem most, de azért ez mégiscsak sok(k). Tegnap du nálunk 44.1 fok volt a napon. Nagyon nem bírom, gyakorlatilag a gázcsere teszi ki az életem és még azt is pihegve teszem.Lefáraszt még a levegővétel is.  Az egyetlen pozitívum, hogy kiégett a gyepünk (is), nem kell vágni. Valamint szép ütemben fogyok, nem birok enni, gyakorlatilag gyümölcsön kívül semmit. Ma  annyit voltam kint, amíg leszedtem a barackot, muníciópótlás. Szóval imádjátok csak a nyarat, de nekem konkrétan elegem van abból, hogy folyamatosan izzadok, mint a ló, maximum 5 percet vagyok olyan állapotban, hogy nincs melegem, ha kijövök medencéből és ha tusolok. A csajok éppen a fürdőkádban ülnek, ez a mai napi program, úgy fél óránként:) Nyűgösek ők is, nem tudunk aludni éjszakánként, csak forgunk,mint valami rotációs kapa. Apropó kapa, azért belegondolok abba, hogy én bent lehetek, sőt jövő héten is a munkahelyemen, de mi van azokkal akik éppen aratnak, vagy tüzet oltanak, vagy éppen életeket mentenek az utakon. Minden tiszteletem az övék és így visszagondolva már nem is annyira rossz nekem. Várom az esőt és leteszem a nagyesküt, ha valóban megérkezik én mezítláb fogok kint táncolni benne....szóval add már uram az esőt.

2 megjegyzés:

Lexy írta...

De képet is kérünk a mezítláb táncolásról!
Holnapra már kis lehűlést mond (30 fokig, Juhhé!) kis esővel, úgyhogy várom a képet! :D

Lili írta...

Meglesz, de itt még nem esett :)