2013. november 26., kedd

Keddi kedvcsináló :o)

Anya&Apa Szonjaszemmel és Szonjakézzel :)


***

"Anya az igazsi pusziszöjnyek hol éjnek?"

***

"Sokkal jobb lenne ha Csipkerózsikát egy vegyszeres rózsa szúrná meg."

***

- Lányok hová tüntettétek a szemüvegtörlő kendőm?
- "Nem tudjuk, szerintem keress nyomokat."

***

- "Anya Kirának miért van ki a csontja?"
- Azért mert ő sokkal soványabb, mint mi.
- "Azséjt van ki a csontom, mejt fáj a dejekam."

***

Szonja szétdurrantott egy zacskót és Kira megijedt:
"Szonja, moszt nem vagyok büszke jád!"

***

"Úgy hívják azt a szünit, hogy szündisznó."

***

Új ruhát vettem:
"Húúú anya nagyon szép, fordulj csak meg, azta, hátul nagyon vagány."

***

"Mekkoját nőtt ez a kutya, bizstosan sokat ajszik."- én mondom nekik mindig, hogy akkor nőnek, amikor alszanak."

***

"Rajzoltam egy hóembert, de nem akármilyen cicis és pupus."

***

"Apa a plüsseimen dekkol."

***

"Nekünk az angyalok hozzák az ajándékot, de az angyaloknak ki? Hmmm szerintem Jézus, mert az angyalok neki segítenek."

***

- "Anya ehetek uborkát?"
- Elfogyott kicsim.
- "Dehogy van a hűtőben ázott uborka."
- ....?
- "Tudod, üvegben ázó uborka. "
- Savanyú uborkára gondolsz?
- "Ühüm, amit néha az ebédhez falatozunk."

***

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

:o) igaz, hogy csütörtök van már de azért ma is jó volt olvasni...
Apa eléggé egyszálbélű lett a rajzon... :o))

e.