2014. december 28., vasárnap

Szemezgetés :o)




***

Kira visszaszámol és leugrik az asztalról, térdereesik és felnéz:
" Jó hijem van embejek, jól vagyok!"

***

"Anya vinni kell suliba egy műszalvétát." (textilszalvétát)

***

Szonja nem hagyja Kirát belekontárkodni a rajzába, mire a kicsi felháborodottan:
"Szonja tönkjeteszi az életem."

***

"Anya megkéjdeztem papbácsit, hogy lehet-e a kejesztelőnevem Djakujaula? (Monster High, Drauculaura)

***

"Poégájmestej, jám mindenben számithat."

***

"Veszel nekem olyan tapadós kesztyűt, ami a levelibékának van?"

***

Kira a kiskrampusz leharapja a csokimikulás fejét:
"Megettem a főnököt!"

***

"Apa te egyje öjegebb vagy, máj puha az ajcod."

***

- "Hogy is hivják a Télapó rénszarvasát....ja dudor"
- Rudolf Szoni, Rudolf.

***

"Anya a Jézuska a fajmon születik."

***

Kira és a filmek:
Hupikék: "Aszta nem hiszem el, hogy lárhatom!"
Jégkorszak: "Odanézz a mamutanyukának kisMAMUSZA született."

***

És Kira a sajtfügggő, aki már nem csak szimplán sajott kér, hanem:
"Kéjek még sajti havejt."

***

Nincsenek megjegyzések: