2010. május 4., kedd

3 napos hacacáré











Az az igazság, hogy kicsiny városukban már hagyomány, hogy április legvégén-május elején megrendezik a Gömörexpot, az idei volt a 12. Emlékszem amikor először járt pelenkásunk az expon, akkor alig 2 hetes volt. Na azért azóta sokkal jobban kiveszi a részét a programokból, rendszerint azt hallottuk tőle, hogy "Szonja is", ez legtöbbször az ugrálóvárra korlátozódott. Sok időm nem volt társasági életet élni, de egy napot úgy osztottunk meg Bundással, hogy hazajöttem a jánnyal aludni, addig Bundi kint volt, majd délután hazaérvén, én mehettem kicsit csacsogni, jólesett na, persze a legtöbben a hasamon ájuldoztak átvitt értelemben persze. Megkeresett egy fotós lány is, most végez és mi leszünk a vizsgamunkái, vagyis a 3 jány. Jövő héten csinálja a pocakos képeket,(ha Kyra is úgy gondolja) majd kérek sok-sok korrektort a csíkjaimra, aztán meg inkább a két lányé lesz majd a főszerep gondolom. Mondjuk nem semmi, hogy tényleg róluk akar művészfotókat, szerintem erre mondják azt, hogy innen szép nyerni.
Itt volt a Tabáni is koncertezni, hát bakker az a hang igazi libabőrözős, hihetetlen jó, Szonja tombolt, mint a állat, de a humora, a színpadi megjelenése, háát ha azt mondom kis esetlenke, akkor nagyon finoman fogalmaztam. Mondjuk saját maga szerint jó a humora, legalábbis saját magán jókat kuncogott. Az sajna a véleményem, hogy így el fog tűnni a süllyesztőbe, be fogják darálni a nagyhalak. Mirigyék gyakori vendégek minálunk, persze most is nagyot alkottak, annyira hülyék, hogy azt már tanítani kellene.
Egyik kedves barátunk nagy sajnálatomra az egyik büfében volt, minifánkokkal, khmmm nagyon finom minifánkokkal és nagyon finom öntetekkel, sokféle öntettel...hmmm. Meg kürtős kalács, az az illat, nem tudsz neki ellenállni, mint Lipi a sajtnak. A vasárnapi 30 bográcsban rotyogó mindeféle étekről már inkább ne is ejtsünk szót...Épp az imént hívott Nagyfehir kérdezett a súlyomról is, szerinte elfogadható...szerintem annyira nem 14kg, igaz 3 hete nem híztam, de akkor is érzem a csülkeimen...ok, nem nyavalygok nemsokára vége van és lesz egy gyönyörű Picibabánk. Szóval jó kis 3 napos hacacáré volt, megpróbáltam nem nagyon irigyelni a brazil táncosokat, Szonja is barnult, én paprikapirosra égtem...jövőre ugyanitt már 4-ben :)

1 megjegyzés:

Hencsi írta...

Jó lett volna ott tombolni veletek...sajna nem jött össze.De jövőre ott leszünk,majd vigyázok addig a lányokra,amíg táncolsz egyet:)