2010. május 23., vasárnap

Altatás....rulez hozzáadott extrákkal :)







Tegnap beígértem dednek, hogy mivel ma kettecskén leszünk+pocakbaba, miután felkelünk és összerámolunk elmegyünk a játszótérre. Bundi dolgozni ment, mit ment kivonult, mint egy ezred katona, legalábbis a hangokból erre következtettünk. Sikerült olyan ügyesen ébresztőt fújnia, hogy 8-kor már teregettünk az udvaron, 10-re a második adagot is megoldottunk+ elmosogattunk, gázt súroltunk, porszívóztunk. Majd elindultunk, hááát bakker 26fok van és nehogy azt hidd, hogy rámjön macinacin kívül más, neeem, próbálkoztam pedig. Szóval jött a csúszda, a homok, a hinta, a mászófal, meg 10 percenként a fájások. Azt hittem berosálok, már láttam a szalagcímeket, a nő aki a homokozó szélén szült, vajúdás a mászófalon, tolófájások a csúszdán támaszkodva. Na jóó, hazavánszorogtunk,kb 1 km, épp azt fontolgattam, hogy szóljak-e Bundásnak, mert bizony 10 percenként, olyan 1 perces fájások voltak, de olyan, hogy csak fújtattam, mint valami bika. Elmúlt...ühüm...úgy döntöttem bakker ha ez ilyen ,akkor inkább mégse szülök, jön a nyár elleszek a hasamban a strandlabdával. :)
Jham, hogy jön ide az altatás, nos, mire megmelegítettem az ebédet, az utolsó kép látványa fogadott, hallottam én, hogy "Szia anya, jó éjszakát." de az én lányom, nem szokott csak úgy, ráadásul kaja nélkül ágynak esni. Szóval jót tesz nekünk a játszótér aurája, holnap is megyünk, hogy szülni vagy homokozni azt még nem tudom:)

Közérdekű: Náncsi jóvoltából van nekem is chatablakom, nem kell hozzá se jelszó semmi, használjátok/használjuk kedvetekre/kedvünkre.
Aranyköpések
-Nézd Szonja milyen szépen süt a nap
- Gyönyörű

-Gyere apa (ezt úgy mondja, mint a reklámban, szöveg hangsúly ugyanaz: gerappppa)kicsit szobába be játszani.

- Anya állj sarokba be, mert kikapcsoltad Elmot.

- Jujj, jujj, pisi, pisi, nyomász, nyomász, futász bilibe!

- texfildiftont (kik reklám, textildiszkont, de amíg én erre rájöttem:)

Nincsenek megjegyzések: