2011. július 18., hétfő

Fészekhagyó 2. felvonás


Ma hajnaltól már csak 3-an vagyunk itthon, Bundi nagyon messzire ment és ami ennél is fájóbb, hogy Szonja már bőven ovis lesz, amikor újra látjuk egymást. 59nap. lehet még kicsit több is. Egy újabb próba, amit ki kell állnunk, kibírtunk már nehezebbet is. Persze nekem sokkal könnyebb, nekem itt vannak a lányok, neki meg csak pár fénykép jutott. Nagyon becsülöm benne, hogy értem, értünk mindezt bevállalta, mert nem könnyű. Kérdezhetnétek miért, sajnos nagyon egyszerű válaszom van, svájci frank. Na, nem ebben kapja a fizetést, hanem ebben van a hitelünk, amit még az egyetemre vettem fel és lehet már a gyerekem is egyetemista lesz, amikor még fizetem Nem akarok belemenni a politikába és a jövedelmekbe, de van pár ember akin legeltetném a lovam.

Szóval nagyon várjuk vissza a fészekhagyókat, de kibírjuk, mert együtt vagyunk...lélekben mindenképp!

1 megjegyzés:

julcsi írta...

Kitartást és sok-sok erőt nektek az elkövetkező időszakhoz!!!
Ölelésem!!!!