2011. augusztus 30., kedd

15 hónap hol van?





Szóval ma abszolváltuk a 15 hós oltás, teljes időben. Mondjuk több dolgot nem értek a rendszerrel kapcsolatban, egyrészt, hogy miért 8-9 között van a tanácsadás a város másik végén, mondjuk koránkelők a lányok (sóhaj), de naná, hogy ma szuszmákolt volna tovább a legkisebb9künk. Odaértünk...mindig tudatosul bennem, hogy folyamatosan összehasonlítom a nővérével tudat alatt is, hiába fogadtam meg, hogy nem teszem. Szonja mit csinált volna a 15 hós oltáson, békésen elüldögél az ölemben, amig várunk, majd betipegünk, megkapja a szurit és kitipegünk, ennyi. Húgica, odaértünk kipattant a babakocsiból és azzal a lendülettel le is tiplizett a bejárat felé, ezt lejátszottuk még cirka 15-20x, az ott töltött uszkve 35 perc alatt. Kirámolta a táskám, felmászott az összes székre, pelenkázóra, kukázott, majd bevonultunk. Neki már itt leesett, hogy valami ultrakínos van szerveződőben ellene. Kicsit nyöszörgött, de a felöltözésnél már nagyon nem akart maradni, úgyhogy összeszedtem mindent az ágy alól, amit menet közben lehajigált és menekülőre fogtam a dolgot. Sajtkukacként felöltöztettem, és tudatosult bennem a 8 liter/35 leizzadással, hogy ő bizony nagyon nem a nővére. Súlya 9.5kg és 78cm, 3 hónap alatt nőtt 10cm-t betojás, mondjuk hízni nem hízik, legalább lesz egy szerencsés alkat a famíliánkban. 15 hónapos és bizony ma jöttem rá, hogy nagyon alulértékelem azt, hogy mire képes. Több szempontból is, egyrészt olyan, mint egy kis vadászgörény, a napi falatjai között is minimum két kör futásnak kell lennie, másrészt meg mindent lemásol a nővéréről. Én meg hanyag vagyok, mert azt gondolom, hogy bizonyos dolgokat még nem ért, mert a korából adódóan nem értheti. Azt néha meg csak állok és keresem az állam a padlón. Gyakorlatilag bármit mondok neki megérti és megcsinálja, és nem akarok gyerekhajcsárként feltünni, de kivisz a pelenkát, előszedi a popsitörlőt és kitörli a fenekét, fújja az orrát a papírzsepiben, szájat töröl szalvétával, úgyhogy ma odaadtam a kanalt neki és lapátolt is. Gyakorlatilag ha egyszer valamit megmutatok neki,leutánozza, jól megdicsérgetem és magáévá is tette a dolgot. A kedvencem most a hogy csinál a kígyó és a halacska, nameg a folymatos puszikérés. Épít, babát etet cumisüveggel és mászik és mászik és mászik és ugrik. Minél magasabbra és minél magasabbról. Rossz tulajdonságok, szeret fájdalmat okozni, összekeveri a mellbimbóm amikor beállítógombjával, és röhögve konstatálja ha jajgatok. Továbbra is nagy graffitis, csakis tiltott zónákra és újabban nagy hűtőrámoló. Nem szereti ha ide ülök a gép elé, jön és nyújtogatja dünnyögve a kezeit, hogy ő is, most éppen a kedvencüket Elmót nézik,úgyhogy garázdálkodhatok. Ilyenkor csend, még szempilla sem rezdül, csak néhány boldog sikkantás, amikor éneklés van. Ekkora extázist vált még ki nála a lámpa kapcsolgatása, este nincs lefekvés anélkül, hogy ne integetnénk pár sort nagy sikongatások közepette a mozgásérzékelő kinti lámpánknak. Néha rosszul ébred, ez leginkább a délutáni alvásnál fordul elő, ilyenkor van egy rövid vigasztalós etapunk, de ennyi. Igazából annyira belesimult az életünkbe, hogy furcsa ezt mondnom, de velem minden zökkenőmentes, gördülékeny és magától érthető. Folyamatosan szerelmes vagyok belé és psszt, de éjjel amikor alszik folyamatosan puszilgatom, ha a pedig csíkszemekkel és vigyorgással rámnéz az a vég, mint késen a vaj. Meg mondom őszintén be voltam tojva, hogy mi lesz velem két kicsi gyerekkel, de kellemesen csalódtam. Azzal pedig, hogy Szonja közösségbe megy Kisgombóccal kinyílik nekünk egy új világ. Kerek ezzel a kis gyalogkakukkal minden...

1 megjegyzés:

julcsi írta...

Boldog Hófordulót a Kis Ügyes-Tüneményes Kira Babának!!!!!!