2011. október 23., vasárnap

Csacsogi újabb beszólásai


"Jót fogok szogadni."- Szót fogok fogadni.

***

-"Mi ez a szag?"
-Apa alfarhangja.
Kinyitja az ajtót:
-"Apa kiengedtem a fingod!"

***

"áhhh Kija mindig csak nyöszöjög...nyöszöjög..."


***

Meglát egy férfi nem szervet az egyik ház falára ocsmány módon felrajzolva:
"Nézd anya, mekkora fülhallgatót rajzoltak oda."

***
- "Anya miért állt meg a kisfiú?"

- Nem tudom kicsim.

- "Szerintem azért, mert tetszik neki a hajam."


***


"Képzeld az egyik kislány oviban lázas volt és behányt. Később annyira belázadt, hogy óvónéni szólt az anyukájának, hogy vigye haza."

***


"Anya ez a körömlakkom, ez a szemlakkom, ez meg a szájlakkom."

***

"Apa éhes vagyok, valami jó illat jön a szádból."

***

Az apja magyaráz neki arról, hogy van amit nm bírunk el:

-Sokat akar a szarka, de nem bírja a farka.
- "Nekem nem farkam van, hanem nunim."

***


-"Hulkán".

- nem Szonja, nem hulkán, Vulkán.

-"Az-az Hulkán.
"
- Vö vö Vulkán.

-"Vö vö Hulkán, de miért mondod, hogy vö vö?"

***


A számomra most legkedvesebb: oviba mentem érte, odaszaladt átölelt és fülembe sutyorogta:

"Anya akkora boldogság van a szívemben, úgy szeretlek!"

***
Azért lassan már Kirának is be fognak indulni az aranyköpései, egyenlőre 4 létfontosságú szót hajtogat, roppant érthetően:
"Mammma"- miközben rohan a hűtőhöz és veri a praclicjával.
"Cici"- közben veti magát hanyatt az ágyon.
"Baba"- azaz én .
" Vava"- kutyus.
A többi pedig tökéletes metakommunikáció azaz mutat és ööööö-zik :)

***

2 megjegyzés:

gneke írta...

Imádom, annyira jó a szövege:D

julcsi írta...

Imádom Szoni aranyköpéseit!!!!