2012. január 28., szombat

Szonja szösszenetek



"Kira csüccs, ááá azt add ide, mert nem gyerekek kezébe való!"

***

Apa egy kicsit csipjemegakakasozik, mire a leányzó:
"Apa kapjál már a fejedhez, hogy milyen butákat beszélsz!"

***

"Látod anya most belenyúltál valami hülyeséget abba, most akkor hová kattintsak?"

***

"Anya itt alszok melletted, aztán ha már elaludtam, akkor átmegyek az ágyikómba jó?"

***

Bezárja Kirát a szekrénybe:
"Kira szóljál ha félsz, akkor kicsukom!"

***

Kakaoholista:
"Kira ha adok egy puszit, nekem adod a kakaódat?"

***

Lát egy üstököst egy fényképen:
"Nézd egy kivillanó pöpi."

***

Szonja menjünk egy kicsit gyorsabban, mert ott vannak kint, a nagy dög kutyák.
"Miért kell gyorsan menni, ha eldőltek a kukák?"

***

"Levettem a harisnyát, mert beütöttem a lábam és be fog lilálni."

***

"Muzsikál a pocakom."- Korog.

***

A pocsolyában meglát egy benzinfoltot:
"Nézd, pocsolyaszivárvány!"

***
Szonja kérsz rá ketchupot?
"Kérek, mert én már nem vagyok kicsi, csak nagy!"

***

"Keressünk már a macinak egy gyerekmedencét, mert ebbe a nagyba elfulladhat."

***

Nincsenek megjegyzések: