2012. március 5., hétfő

Tavaszkezdet minálunk...




Olyan szívesen kezdeném azzal a mondanivalómat, hogy az elmúlt gyönyörű napsütéses napokat kint töltöttük, rendbe szedtük a kertet, pillangókat kergettünk a réten és esténként azon szörnyülködtünk, hogy a sok napsütéstől előjöttek a szeplőink. Sajna nem így van, mert ha az elmúlt napjainkat egy szóval kellene jellemeznem, sokat nem kellene gondolkodnom és vernem a billentyűzetet, az elmúlt napjaink összessége egy nagy kalap szar, már bocsi. Kicsit bővebben, Bundinak homloküreg gyulladása van és nem hiszem, hogy bővebben kell ecseteljem, milyen az ha egy pasi hetek óta beteg. Ráadásul mivel kezdett beválni a meleg sóterápia, két doboz antibiotikum nem hatott annyit, majdnem sikerült felgyújtania a házat. Odaégette a kedvenc zoknim a mikróban, mondjuk így visszagondolva pamutként vettem és olyan cefet műanyagszaga volt, hogy annyira nem kellene sajnálom. Fél napig szellőztettük a lakást, azon egyszerű oknál fogva, hogy sóval megtöltve berakta kicsit újramelegíteni, de mivel nagy volt a súly, elbillent a mikro tányérja és egy helyben állt a cucc, kb 200ft-nyi helyen feketére égett. Kirát meg elvonóra raktuk, mármint anyatej elvonóra. 22 hónapja nem aludtam vissza egy éjszakát sem, az utóbbi időben pedig 5-6x ébredt, csütörtökön lett vele tele a puttonyom. Olyan hajnal egykor már bőgtem, ugyanis én vagyok az éjszakai cumija, aztán jött Bundi és elzavart máshová aludni, reggelig még 7x sírt fel a csaj, ez a szám azóta folyamatosan csökken, de ennek ellenére fogalma sincs mikor tudom majd elválasztani. Ennek pöppetnyi problémája abban is jelentkezik, hogy 24 óra alatt mellgyulladásközeli állapotba kerültem egy majd kétéves mellett, ami szerintem több mint gáz. Különböző praktikákat kaptam minden sorstársamtól, de a fogkrémet lenyalja, volt olyan gusztustalan, amitől nekem hányingerem lett már gondolatilag is, lsd hajszál a mellbimbó köré celluxal ragasztva, most komolyan normális?! Aztán ennek kapcsán Bundi humorizálva felvetette, hogy mi lenne ha pillanatragasztóznánk, nincs lyuk, nincs probléma alapon :) Szóval jelenleg úgy haladunk, hogy ezzel a tempóval szerintem még az oviban én leszek bejárós tízórai gyanánt. Egyébként péntektől produkált a kiskirálylány egy 3 napos lázat, mindenféle mellékzönge nélkül, sokak szerint ez a bárányhimlő előjele, oviban most az a menő. Nehogy már a nővérkéje kimaradjon péntek éjszakai buli gyanánt fosott-hányt (nem tudom szebben fogalmazni), mentségére legyen mondva, hogy mint a matrózok a hajókorláton, áthajolt a leesésgátlón és a parkettát tisztelte meg, nem az ágyat, nem tudtam elég hálás lenni neki ezért hajnalban. Anyukám nonstop szorong és lakáselhagyási fóbiája, valamint derékfájása van, ami folyamatosan erősödik, ennek egyenes ági oka, hogy csütörtökön pszichiátria kontrollra kell mennünk. Tegnap gondoltam jár nekem egy kis wellness, először telefonok majd kerianyu látogatása miatt fél kettőkor csobbantam a kádban, úgyhogy életemben először a vasárnapi ebédet fürdőköpenyben szervíroztam kiscsaládomnak. Sokat nem kérnék a hétre, ha egy icipici fokkal jobb lesz, mint az előző, én már boldog leszek, de tényleg...mondjuk egy séta beleférhetne...de nem az orvosi rendelőre gondoltam...:)

4 megjegyzés:

Hajni írta...

Ne haragudj,hogy így ismeretlenül írok neked.Van egy jó módszer ha már elszántad magad,hogy nem szoptatsz tovább! Saját tapasztalat nem csak hallottam,és nálunk bevált!A gyógyszertárban lehet kapni Daum-exol-t mondjuk körömrágás leszokásához ajánlott,és igaz,hogy az van ráírva hogy lakk de ez inkább egy ecsetelő.Szóval ezzel ha bekened a melled tuti eléred a kívánt hatást.Keserű ízű lesz tőle,és a gyerkőcnek nem lesz hozzá nagy kedve.Így nem te leszel a mumus,hogy nem akarsz neki cicit adni,hanem magától mond le róla mert már nem izlik! :)

julcsi írta...

Szegénykék... Nagyon rátok jár a rúd mostanában... Bízzunk benne hogy már csak jobb jöhet!!!!
Puszik!!!

Hencsi írta...

Jobbulást mindenkinek! Emlékszem, anno ugyan ezért szoktattam le Mancit, ugyan így sírtam éjjel. Mint tudod, 3 nap alatt sikerrel jártam,azóta (majdnem)végig alszik éjszaka. Nekem is az ecsetelőt mondták, de nem bírtam rászánni magam, így az ölben ringatás, apa éjjeli felkelése maradt. Kitartás kedves, vigyázz a mellgyulladással!!!

Fakirma írta...

Huh, hát Ti tényleg szopóágon vagytok egy jó ideje! Ez az éjszakai cici-hadjárat engem is roppant mód frusztrál, nálunk a kicsi 23 hónapos, és szeretnék már egy jót aludni így négy év után (előtte a nagyobbikkal csináltam végig ugyanezt). Szóval nagyon drukkolok, és várom a fejleményeket cici-ügyben!