2012. június 19., kedd

Ha nincs pasi a háznál....

Bújócskáztunk és megtaláltam őket a szekrényben :)

Múzeumok éjszakája, kürtős kalács

Szonja szedi az igét, hogy kell korongozni :)
Az a helyzet, hogy Málna úrfit nem igazán mondanám annak, na meg ő egyébként is babakorú :) Az a helyzet, hogy az embernek még így közel 36 évesen is rá kell jönnie arra, hogy bár ő próbál mindenki mellett maximálisan ott lenni, ha ő szorulna segítségre, akkor valahogy mindenkinek fontos dolga akad. Ezen egyszerű oknál fogva tegnap arra a szent elhatározásra jutottam, hogy elég kemény csaj vagyok én ahhoz, hogy mindent megoldjak egyedül. Majd kellőképpen felszívtam magam és nekiestem mindennek. A legfontosabb projekt, lévén eljött a medenceszezon, ennek kivitelezése volt. Első körben felcigattam a medencét a pincéből, debiza abból a pincéből...Aztán cirka 3 órán át pumpáltam ilyen taposós pumpával, amit visszaszereztem a szomszédból, igen megkérhettem volna, hogy tolják fel kompresszorral, de nehogy már az első nap megszegjem a fogadalmam. A vádlim amúgy nagyon zsír lett. Aztán észrevettem, hogy nincs meg egyik szelep sem, de megoldottam, oké kicsit mekkmesteresen, de az egyibe rágót tömtem, a másikba meg benne hagytam a pumpát. Ennek ellenére eresztett a zöld szörny, de nem volt vészes, újrafújtam. Aztán persze kérhettem volna valamelyik szomszédtól egy szivattyút, hogy megtöltsem, de én amazon vagyok, így 38 fokban elkezdtem vödrözni. Tudom, hogy állat vagyok, de még mekkora, legalább annyira kitartó, mint amennyire elhatározásokat betartó. 3 órán át vödröztem...bicepsz rulez. Ezek után közöltem a csajokkal, hogy én most zuhanyzok, elmegyek egy értekezletre, hazajövök, kap még pár vödör forró vizet a (kopasz)medence és mehet a beach. Kinyaltam magam, végigültem egy totál formai értekezletet, és hazajöttem. Bakker mire lépek be csobog a víz, a medencéből kifelé. Úgy ahogy voltam, táska eldob és gálában nagyon idegesen nekiestem a medencének. Megmentettem a fele vizet, majd újra vödröztem. Aztán a kellőképpen bezsongott csajaimat beledobáltam. Majd mivel a bokámról folyt a víz, anyukám kiguvadó szemei közepette gálában dobtam egy hátast egyenest a medencébe. :) A csajok visítva röhögtek a hülyeségemen. 1 órán át extázisban voltak, pocsoltunk, locsoltunk, viháncoltunk. Mindez 9 órámba telt a tűző napon, anyukám mondta is, hogy hagyjam már abba, ezt a szélmalomharcot. Aztán csak rávigyorogtam a medencéből és közöltem vele...látod anya a lányokat milyen boldogok, na ezért...ezért az egész megérte és azért a tudatért, hogy megcsináltam egyedül..tökös csaj vagyok. Este újfent pumpálással zártam a napot, amolyan tanyasi fitnessként, a takarófóliával is megkínlódtam, valószínű reggelre le is ereszt...de leszarom...kezdem elölről...nem adom fel! :o)

Nincsenek megjegyzések: