2012. július 21., szombat

Jöjjön egy kis vidámság is :o)

Szonja akkora sztár, hogy két testőr kíséri kézen fogva plázázni, a mamarazzifotón  sikerült megörökiteni, ahogy besietnek a mélygarázsba :)

Az elmaradhatatlan stand-up comedy avagy a Szonja fél egysorosok:

***

Kira pocsolja:
"Neee Kira rám is jön a pocskodék."

***

"Fosillat van."

***

Vonulnak a csajok, leszedték a hortenziát:
"Én vagyok a menyasszony, Kira meg a feleségem. "

***

"Úgy fúj a szél, hogy még a hajam is szalad."

***

"Anya az anyukapillangó mellé rajzolnál nekem kölyökpillangókat?"

***

Miután meglátta, hogy frissen van lakkozva a lábkörömöm, neki is kellett, közben persze nem tudott megülni a hátsóján:
- Így nem lesz szép.
- "Miért kiszínezed a bőröm is?"

***

- Szonja, Te rágicsáltad a pizsamád megkötőjét?
- "Igen, mert nagyon szomjas voltam."

***

Miután az egész napot együtt töltötték a szomszéd kislánnyal, Szonja felmászik a kerítésre és bánatosan integet a kis barátnő után közben kántálja:
- "Ég Veled, ég Veled!"

***

"Képzeld Anna nagypapája azt mondta, hogy édes vagyok!"

***

"Apa, Neked haj van az orrodban!"

***

Telefonál nekem a nyaralásból:
"Képzeld voltunk a tengerparton, kiittam a Balatont, kicsit meg is fulladtam."

***

- Szonja már megint leetted magad.
- "Elnézést apa, valószínűleg nem oda koncentráltam."

***

Szintén apával:
- Ennél a feladatnál az állatok farkát kell felragasztani.
- "Jajjj, ettől tartottam."

***

"Kira vedd fel a bugyid, mert bele megy a nyunyudba a szöszi."

***

Ez a kép pedig az aktuális, anyakedvence :)



3 megjegyzés:

Hold-AnyuCica/WS írta...

A mamarazzi levédetett szó, tudod :P

Lili írta...

Természetesen itt helyesbítenék, hogy a mozaikszó értelmi szerzője WS :)

Névtelen írta...

Egy szónak is száz a vége... igazi SZTÁR a gyermek :o))
Dukál neki a 2 testőr!!

eli