2012. szeptember 16., vasárnap

Naná, hogy csacsog...



"Kira az idegeimre mész, hogy, nem hagysz aludni"

***

Bandáznak:
"Állj skacok, én leszek a mester!"

***


"Hozzám dorombolózik a macska, mert szeret!"

***

Esti mese után:
- "Anya itt aludnál velem?"
- Miért?
- "Mert félek attól a lámpaárnyéktól, mert olyan, mint egy szörny."
- De az egy lámpa.
- "Tudom anya, csak azt hiszem, hogy egy szörny, érted?"

***

Dobol:
"Közteté tétetik"! avagy közhírré tétetik :)

***

- Szonja tudod milyen nap van ma?
- "Milyen?"
- Vasárnap. (ez a hajmosó napunk)
- "Neeee."
- De. Ilyen koszos hajjal, nem lehet óvodába menni."
- "Miért pont nekem mondod?"

***

"Kira gyere velem és csináld azt amit mondok, mert én vagyok a felnőtt."

***

- "Papa örül a virágnak?"
- Biztosan.
- "Akkor lejön érte és felviszi egy felhőre, hogy ott illatozzon?"

***

Esti mesélés:
- Miről meséljek?
- " Egy hercegnőről.....aki én vagyok."

***

Húzza az elalvást:
" Azért cserélgetem a párnát és forgatom, mert a másik párna másik oldala hideg és én hidegen szeretek aludni."

***

"Kira vigyázz a képből, mert nem látom a Pepa malacot."

***

"Ha majd mi is angyalkák leszünk, akkor tudunk majd beszélgetni a papával a felhőkön?"

***

Fekszünk este a gyerekszobában és megérkezik az apja, megáll a kocsi a ház előtt, Szonja az ablakból leskelődik:
- Ki az?
- "Szerintem apa, igen apa, de sötét van és én nem szeretem a feketéket, mert az fiús szín"
- Jön már be?
- "Neeem, valami apaféle cuccokat pakolnak."

***

Rárak egy fakanálra egy kistáskát, rádobja a vállára és nekiindul.
- "Anya ez a világgá menés?"

***

És a kérdés, amire nem tudtam válaszolni:
"Anya tudod milyen a becarós csirkepacsi?"

***



Nincsenek megjegyzések: