2014. november 2., vasárnap

MM avagy megrövidülve és megmacskásodva....

Az a helyzet, hogy kaotikus állapotok alakultak már ki nálunk hajügyileg. Mama inkább hajazott már Holle anyóra, mint a mi Magdi anyusunkra. Kira az óvodában ultimátumot kapott, hogy vagy nem veszi ki többet a hajgumit a hajából, (aminek kb annyi esélye van, mint, hogy a vasárnapot nem a hétfő fogja követni.) vagy kérnek tőlünk egy rövidebb frizkót, ami nem lóg bele ebédnél a levesbe.  Szonja szimplán nagyon szeretett volna vállig érő hajat (itt nem kell ám húzzzni volt vita rajta) én meg támogattam ebben, egyrészt mert folyamatosan össze kell fogni a haját, az edzések és sorozattesik miatt, másrészt mert hosszú hajam lévén tudom ezt mivel jár, harmadrészt pedig, mert a mosás-fésülés-száritás  kombó cirka másfél órámba telt. Mivel kitört nálunk a nagy őszi szünet (ami a mai nappal véget is ért jájjj) felhívtam hát Hencsi barátnőmet, hogy bevállalná-e egyben a csipet csapatot. Persze a kérdés inkább volt költői, mint valós hiszen tudom, hogy be. Egyszerűen imádom a kis kertvárosi szalont, mindig a született feleségek c. sorozat jut róla eszembe, bemegyünk otthon érezzük magunkat és megszépülve jövünk ki, miközben egy percre be nem áll a szánk és a vigyorgásunk. Kira a kis kukac 15 percre volt kalibrálva, de Heninek ez sem okozott problémát természetesen. Szonja már nehezebb dió volt, ugyanis apjuk előadta a vágjunk kicsit a végéből epizódot, hát én erre rögtön referáltam, hogy akkor hagyjuk az egészet. Majd döntött a delikvens, aki ragaszkodott a vállig érőhöz és elvégre hét és fél évesen ezt már döntse el maga az ember lánya. Szürreális pillanat volt, amikor apjuk a földre hulló tincseket szedegette össze és gumizta a saját 6mm hajhosszúságú fejére. Győzött a demokrácia (izé nőuralom) engem kivéve mindenki hullatta hajszálait. Az meg már csak hab a tortán, hogy amíg a többség hajat hullatott, addig az én mancsom Gréti kezei közé került és ismét vicces kis körmöket kaptam. Summa summárom szeretünk oda járni hozzájuk...tele vannak élettel...szeretettel...humorral. A női szakasz eredménye pedig a következő lett...szerintem tüneményesek, de természetesen én elfogódott édösanyjuk volnék vagy mi :o)




1 megjegyzés:

Névtelen írta...

CSINIK VAGYTOK :O)
pussz...

Eli