2014. november 30., vasárnap

Szeretve lenni: Advent első vasárnapja



Az első vasárnap angyala 
Négy héttel karácsony előtt valami nagyon fontos dolog történik: egy angyal kék köpenybe öltözve leszáll az égből, hogy közelebb húzódjon az emberekhez. A legtöbb ember ezt észre sem veszi, mert túlságosan el van foglalva mással. De azok, akik jól figyelnek, meghallják a hangját. Ma van az első napja, hogy az angyal először szól, s keresni kezdik azokat, akik meg tudják és meg akarják hallgatni őt.

Az én nagyobbik angyalom igazi meglepetéssel készült, kérte had mondja ő el az első gyertyánál az áldást, én meg azt hittem elolvadok....nincs is erre szó...megtanulta...titokban tartotta és nagy szeretetben elmondta. "Ég szülte Földet, Föld szülte fáját. Fája szülte bimbaját, bimbaja szülte virágát. Virágja szülte Szent Annát, Szent Anna szülte Máriát. Mária szülte Krisztus Urunkat a Világ Megváltóját." Azt hiszem van mit megköszönnöm "papbácsinak"...
Ma megnéztük a miskolci Betlehemet, csodájára jártak a kis elsősömnek, mindent tud a várakozásról, Jézus születéséről...a három királyról...annyira büszke vagyok rá...párás szemmel hallgattam.


Nincsenek megjegyzések: