2013. január 5., szombat

Múlt évi restancia...

Az az igazság, hogy még az óévbúcsúztatónkkal adós vagyok, kicsit le maradtam mostanában a bejegyzésekkel, de utolérem magam, legyen mondjuk ez az újévi fogadalmam. Nem vagyok az a kötelezően bulizós fajta, vagyis ha megmondják nekem, hogy most akkor igenis nagy dínomdánomot kell csapni, mert véget ért 2012, akkor az nekem nem megy. Most is azt terveztük, hogy lejönnek a komámék a két gyerkőccel eszünk-iszunk-alszunk. Naná, hogy a ruhákat el kellett pakolnom a szárítóról,(amit jól beráncigáltam a kiszobába, hogy senki ne lássa) hogy ne legyen haláleset a családban, kösz Cucka :) Aztán az elektromos sütő nem birta a húst és elgázositottam az egész lakást úgyhogy hirtelen felindulásból becsaptam mindent a sütőbe, minden mindegy alapon. Sikerült az egyébként elronthatatlan salátát is megcukroznom, só helyett. Mindennek tetejébe görcsöltem, mint állat, mert az én saját pirosbetűs ünnepem is beelőzött egy héttel, hogy újévkor jelenjen meg. Ezek után meg duplán alapból semmi kedvem nem volt az egészhez. Aztán a gyerekek másképp gondolták, először csak a zene szólt, aztán már mindenki ropta a lovas táncot, igen az év slágerét hát megmondom őszintén, hogy én majd be pisiltem a nevetéstől. Olyan este 10 körül elkezdtem feszegetni a gyerekeknek aludni kellene rigmust, de rögtön közutálatnak örvendtem a 9 év alattiak körében. Azért a legkisebb ugrifülest sikerült pöppetnyivel a koccintás előtt elaltatnom és az éjféli durrogásokra sem ébredt fel, a többiek fél kettőig bírták, addig Activityztünk, már a gyerekek, mi felnőttek reggel hatig. Mivel egész este flekkent sütöttünk ételben sem volt hiány, a két fiú hajnal hatos húsáradata után elaludtunk, én valamikor dél körül ébredtem, OMG mi van a gyerekekkel sikollyal. A gyerekek éppen ettek...Aztán filmet néztünk, de előtte a komám barátnője elmosogatott, a komám meg felporszívózott és közösen eltüntettük a romokat. Komolyan mondom soha rosszabb évvégét és évkezdetet, de beszéljenek helyettem a partyfotók (höhö).



Nincsenek megjegyzések: