2013. szeptember 26., csütörtök

Egy fa utóélete némi csajszibarckos dumával fűszerezve

Mondanom sem kell, hogy mekkora sikere volt a félig kész fának, mire hazaértek a csajok. Rögtön neki is ugrottak és kidíszítették. 




Aztán persze másnap Szonjának mindenképpen be kellett vinni az oviba és a Bóbita csoport óvónéni és daduska gárdája még kicsit csinosított rajta és igazán előkelő helyet kapott, én ezzel a délutáni szülői értekezleten szembesültem, roppant jó érzés volt. :)


 ***

- Mit rajzolsz Szonja?
- "Nyuszifejet."
- "Az nem nyuszifej, hanem segg." (Kira)

***

"Anya olyan gyönyörű hangod van." (Ki akart csikarni +1 esti mesét).

***

- Na aki széttaposta a ropit, az seperje is össze.
- "Én nem, mert nem végzek koszos munkát."

***

"Azért milyen piszok ez a kiskutya... most ugatsz, persze amikor neked adom az uzsim felét, akkor haverok vagyunk."

***

- "Sokat kanapéztam Martinnal."
- Hogy?
- "Hát a trambulinban, Martin jár kanapéra és megmutatta."
- Mit?
- "Azt, hogy hogy kell kanapézni."
- Megmutatod?
- "Aham."  Nekem meg leesik végre, hogy Martin karatéra jár. :D

***
Bújócskáznak:
- "Kira Te hunysz, számolj el 10-ig, mert megtanítottalak.Ez nem ér, megtalálat, most gyorsan elmegyek a wc-re, mert majd be szarok."

***

- Kira hol van a dió, amit összeszedtünk?
- "Ejtüntettem bújóhelyje."

***

- Kira úgy ugrálsz, mint egy bakkecske.
- "Én nem vagyok ájjat, én embej vagyok"

***

 

Nincsenek megjegyzések: