2013. szeptember 4., szerda

Öreg járgány szivatóval indul...avagy a kóros kialvatlanság mellékhatásai

Vagánykám, avagy micsoda pasi ez a csaj

Aki hajnal hatkor is vigyorexel indul. :)
Az a helyzet feleim, hogy most van ippen nyugodt 5-10 percem, amíg a két csibész éppen a fürdőkádban mossa le az óvoda porát. Apropó óvoda, tündibündi mind a kettő idézet az óvónéniktől. :) Kira bigacsiga (csigabiga) csoportos és "Kiszvijág a jeje". Azt a poént ő még nem értette, hogy a daduska néni a kisvirágot mákvirágnak hívja :D . Nekem még az esik nehezemre, hogy hajnalban kelek, tényleg szívás, főleg a ma reggeli 6 fok, amikor fel kellett túrni a szekrényt melegebb cuccokért. Szerencsémre van itthon egy szorgos kismanó (anyukám) aki mire délután négy tájban hazaérünk, csilivilivé változtat mindent. Ami nagyon szép is, kb 10 percig, mert a csajok addigra lakják be újra a lakást. :) Vessetek rám követ, de azon agyalagyák közé tartozom, akik szeretnek dolgozni, mondjuk úgy 10 körül jobban menne a munkakezdés, dehát ez van. Aktív tagként a társadalomban (höhö politikai pálya rulez) lótuk-futok egész nap, pezsgek na, meg a lábam is úgy este 7-re. 10 körül meg a nyakam zsibbad, kb akkor ébredek fel az esti film reklámjára, no meg arra, hogy elzsibbadt a nyakam a kanapén.Nem tudom, hogy a kóros kialvatlanságom-e az oka, de mostanában kb a fejem is elhagyom, az egyetlen előnye annak, hogy kisvárosban lakom, hogy mindenki ismer, így a dolgaim előbb-utóbb az intézetben kötnek ki, ahol dolgozom. A heti lista:
  • A virágboltban felejtettem az egyik szatyrom, amiben  pirospaprika és kóla volt
  • Egy megrendelésre mindenhova a saját házszámunkat írtam, hiába no egy utcában lakom és dolgozom. Azért viccesen nézett volna ki, ha az udvarunkra borítanak egy raklapnyi kötszert és fertőtlenítőt.
  • A kolléganőmnek úgy vásároltam bérletet, hogy otthagytam a város laboreredményeit, igen egy köteg véreredményt, rájöttek ők is hol dolgozom.
  • Ha meglát a zöldségesünk, mélyen sikolt, én vagyok az egyetlen aki darabra és számlára vesz mindent  a klienseknek, 10db szilva, 4 db körte és ezt figyeld 3 db szőrös barack, 5 db kopasz barack.
  • Mindig elhagyom a céges névtáblám, rendszeresen bedobálják a postaládába.
  • Ma pánikhangulatot keltettem, azt hittem az ÁNTSZ szállta meg az objektumot, közben meg Jehova tanúi voltak, mentségemre szóljon, hogy az öltöny-nyakkendő kombó tévesztett meg. 
  • Olyan tempót vettem fel, hogy mindig futok, ha kollégával ügy intézem, az úgy három méterre szalad mögöttem, tény, hogy vicces látvány lehetek.
  • Ma a 21 éves masszőr srác volt az alany, holnap azzal lesz tele a helyi rádió, hogy "némá' a Zura kint robotol, ez meg beújitott egy tacskót."
  • Egy szuper pékség nyit hajnalban, 2 hete péksütit reggelizek. (pffff disznó).
Mindennek tetejébe nyertem egy álomfogót, ami meseszép, leszámitva, hogy nekem ez a (nem) alvás dolog, amolyan 22-es csapdája. Írok a Jézuskának 3 napos, "addig alszol, ameddig akarsz" kupont kérek karácsonyra.
A kedvenc színemmel :)

 


Nincsenek megjegyzések: