2013. október 29., kedd

Sziporka sziveim




***

- Nemsokára jön egy meglepetés.
- "Ismerős?"
- Ühüm.
- "Olyan mint én?"
- Igen.
- "Apa?"
- Igen.
- "Juhéééé pattog a szívem!"

***

"Fújj de gusztustalan, Donald és Dasie a csőrükkel csókolóznak."

***

"Anya hajolj le, had súgjak valamit a füledbe: Te vagy a legjobb anyuka a világon."

***

Kira gyere együnk mézet.
"Én nem szejetem a mézet, a medvék szejetik a mézet."

***

"Anya nem akar kijönni az üvegből a kechup, csak a szagja jön."

***

Költői kérdés tőlem:
- Ki pukizott be?
Reális válasz Szonjától:
- "Garami apu."

***

Kira kavarja nekem a daragaluskát és magában monologizál:
"Hmm ez a tányéj töjékeny, óvatosan kavajom, mejt ha ejtöjöm anya méjgesz jesz."

***

- "Anya mit ünneplünk október 23.-án?"
- Azt, hogy az emberek harcoltak a szabadságukért.
- "Miért addig be voltak zárva?"

***

- "Olyan katicát szeretnék a Mikulástól."
- Amiből a katicából takaró lesz?
- " Nem, az nem takaróváltó, hanem párnaváltó."

***

Kira megmossa a maszatos arcát és kezét, majd elém penderül és kérdezi:
- "Anya csodálatosz vagyok?"

***

Fenyőágat szeretnék vágni a virág mellé, de nem találom a metszőollót, Kira vonszolja maga utána  gereblyét és elkezdi csapkodni a fenyőt. 
- "Szejintem a gebélye is jó ötlet."

***

- Kira ne harapj bele a paradicsomba, mindjárt felszeletelem!
- "Nem hajapok bele, megpuszijom a pofáját."

***

"Szerintem akik meghaltak azoknak az emlékei dolgoznak. Például ők segítenek a Jézuskának."

***

"Most gyakorolok Kira, ez vazematika." (matematika).

Nincsenek megjegyzések: