2014. február 11., kedd

Farsangra (fel)hangolva...

Jövő héten kiszebáb égetéssel, farsangi maskara felöltésével, az én lányaim is elűzik a telet, hát mit mondjak ilyen tavaszara nem számítottunk, mint a ma reggel, hogy gumicsizmában csattogunk, szürke szmogfelhőn át az óvodának nevezett objektumba. A jelmezek terén Kirával meglepően könnyű dolgom volt, mert némi ráhatássál "olyan tündibündi cica lennél" sikerül Szonja kiscsoportos jelmezét újrahasznosítani. Szonja kategorikusan kijelentette, hogy ő bohóc lesz és nem is akármilyen, a nyomaték kedvéért le is rajzolta, minden apró részletre odafigyelve. Mivel az eszközhasználatom (tű) és anyaggal való kreativitásom elég mélyen van a béka hátsója alatt, több kört abszolváltam a túrkálóba. Első körben túrtam Kirának egy hercegnős, másodikban egy ápolónős jelmezt (szintén Kirának, aki ugye fixre cica lesz.  A harmadik körben találtam egy cuki kis szalmakalapot (magamnak), a negyedikben meglett a bohócsapek (és 3 fürdőruci, ami szintén az otthagyhatatlan kategóriába tartozott). Ennél a résznél eszméltem és célirányos mozdulatsorral meglett a gatyó és a felső is. Rém büszkén vállon veregettem önnön magam, igen ám, de ded közölte, hogy neki kell bohócorr, először bevetettem a pingponglabda verziót, nem jött be. Aztán jött nekem óriás csokornyakkendővel és vizet spriccelő virággal (omg), nekiugrottam az internetnek és van, igaz még Pécsen, de ide fog érni. (Ámen). A neten érdekes dolgokat találtam és ez elég enyhe jelző rá, mert fél óra után már vonyítva a röhögéstől csapkodtam a klaviatúrát, színezve a képeket, hogy milyen szituban is jöhettek ezek az ötletek. Itt fontos megjegyeznem, hogy egyrészt a gyerekeim valóban snassz 1/1-es jelmezötletekkel álltak elő, aminek én részemről nagyon örülök, másrészt itt szögezném le, hogy valamennyi általam kiemelt jelmezt láttam fotón és sokszor csak néztem, mint ződ gyík a venyige alól, hogy ne' már ezt nem hiszem el. De mégis. Felkel Józsika és közli anyuval, én már tudom mi akarok lenni a farsangon, tűzhely, felkapja erre a fejét Andriska, ha te tűzhely, akkor én meg hűtő, ami kólával van tele bibibiiii. A papucs,okostelefon,  hot-dog, zombi és facebook függő "like" jelmez még annyira meg sem lepett. Kicsit elgondolkoztam azon, hogy mennyi mesét olvashatott csemetéjének anyuka, aki 4! fejű sárkányt kreált, misztikus meseszámkör, oké tudom én, hogy Süsü is egyfejű, de azért ő hungarikum na. Újabb képként jelent meg, ahogy apuka (kicsit másnaposan) kenyérpirítóból pattintja elő Spongyabobot és örül, hogy a maradék purhab, (amit a felújításkor rakott el, hogy jó lesz majd még valamire), landol a minden bizonnyal pirítóban szárított szivacs fején. Kicsit obszcén volt az a gondolat is, amint a tehénfejő lányka, éppen ágyéktájon feji a jól láthatóan bika (tehenet). Sajnálattal kell közölnöm, hogy ezentúl csak sovány teáskannáink lesznek, mert vagy sétálnak vagy hulahoppoznak, és a láthatóan nem önként teafilternek öltözött hugiról, (én kérek elnézést) nekem az intim betétreklám ugrik be, bár a mini verzió. Aztán látom nagyit, amint mondja az uncsinak "ütyülüpütyülü úgy ficeregsz, mint egy kis sajtkukac." Nyikorognak nagyi fogaskerekei, pattan a szikra, készül a trappista, és benne a zöld penész, akarom mondani kukac. Azt hiszem ez már a pszichoterápiára szoruló kategória. A biztosítékot  kiverőset a végére hagytam. Orvos apuka és anyuka ülnek vasárnap hollóháziból kávézgatva a télikertben. Párbeszéd:
- Farsang lesz a kölköknek.
- Mik lesznek?
- Még nem tudom, de volt egy olyan esetem, tiszta vér volt minden.
- Megvan Bendzsike legyen akkor vérző seb.
- Szuper, a Mágnásitól maximum sebtapaszjelmezre telne, én bezzeg hozok művért a kórházból.
- Kicsim, nem lehetünk drasztikusak, elvégre orvosok vagyunk, kompenzáljunk Zsülike legyen akkor gyógyszertár.
.....és megcsinálják vazzeg...tiszta Kill Bill és tamponreklám.....
Hát kedveseim akkor induljon a banzáj...essen szét a ház.....Itt jegyzem meg, hogy semmi bántó szándék nem volt bennem, minden vélemény saját és nagyon-nagyon tisztelem és becsülöm a kreatív anyukákat (a józan ész határain belül). Az intézetben is lesz farsang hihi, bedobok pár ötletet..A froclizásért a jutalmam, a képet nem tudom elforgatni, valamint egyszer elszállt a komplett bejegyzés...de újraírtam ám :)

Nincsenek megjegyzések: