2014. május 18., vasárnap

Az új családtag

Voltatok már úgy, hogy "szerelmesek" lettetek valamibe mondjuk egy áruházban és mégis hezitáltatok, hogy megvegyétek-e valami miatt? Aztán másnap visszamentetek, hogy nektek az tényleg kell, mert az az "igazi". Aztán valaki elvitte előletek. Én most pontosan ugyanígy jártam. A kis piros kiszemelt autónak nem voltak rendben a papírjai, mázli, hogy észrevettük még időben. Már ez sem esett túl jól, de megemésztettem. Aztán beütött a krach, egy kék kis tünemény kacsintott rám, hogy legyünk egymáséi. Mivel a hites uram is rábólintott erre a kapcsolatra, elment érte. Igen ám, de a kék tüneményt elvitték előlünk. Itt újabb csavar  következett, ugyanis az uram szerelmesedett bele egy masinába. Én meg bólintottam, hogy hát legyen, amolyan ha nincs ló, jó lesz a szamár is alapon. Nem voltam boldog, behemótnak, nagynak találtam. De annyira csillogott az uram szeme. Elhoztuk, ő az új családtag, a lányok imádják és azt hiszem én is megszeretem. Igaz még saját sofőröm van hozzá, de csütörtökön KRESZ-vizsga, Bundi jobban várja, mint én, kritikus ahogy át tud állni az agyam a táblákra, burkolati jelekre, közlekedési helyzetekre, sebességhatárokra, természetesen minden adattal és elmélettel őt boldogítom. Tényleg gáz amit művelek az anyósülésen...szóval fejben már nagyon jó vagyok :)



3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Már PONT kérdezni akartam, hogy mi van a kis pirossal amit a múltkor mutattál... :)

No csak ügyesen! :o)

eli

P.S. Csibék természetesen tündériek!

Névtelen írta...

Már PONT kérdezni akartam, hogy mi van a kis pirossal amit a múltkor mutattál... :)

No csak ügyesen! :o)

eli

P.S. Csibék természetesen tündériek!

A. írta...

Szépség:) Hidd el nekem, hogy 6 év után is darálom a szabályokat és időnként a Zuramnak a Zoltánnak kielőadást is tartok, amikor a fenetudja honnan szedett kresz szabályait tolja nekem:)Amit ha úgy csinál, akkor persze, hogy baleset lesz! De jó lesz neked, ha meglesz a jogsid!