2014. május 27., kedd

Négy éves kicsi Napsugár :o)

Nekem valóban ő a napsugár, nincs olyan nap, amikor fáradtan vagy morcosan a karomba zárom őt ne csalna mosolyt az arcomra. Apja lánya, sok-sok gesztusa, finom kis rezdülései, szeme, mosolya, mind-mind az apukája tükre. Igazi kis cirkálóként, mérhetetlen vehemenciával és energiával éli mindennapjait. Azokat a mindennapokat, amikor sokszor elrebegi "anya szejetlek". Igazi nagy csibész, hatalmas szabadságvággyal, ő az akit a csatorna alatt találok zuhogó esőben kacagva, ő az is aki miatt egyre szaporodnak az ősz hajszálaim, aki képes csendben elbújni és jól szórakozik, hogy mindenki őt keresi. Ő az akinek a szöszi fürtjei állandóan lebegnek körülötte. 10 hónapos kora óta amióta elindult fut, rohan, szalad, esik és gyűjti a szivárvány színeiben  pompázó foltokat és horzsolásokat. Mérhetetlenül okos, bármit csinál is, közben fülel és válaszol, minap éppen a hold-föld forgását elemezte nekem. Imádom ahogy az egy méterével és 15 kilójával csámpázik a pulykacombjain rázva fokhagymacikkeit.  Szeretem azt is, ahogy a nővérével játszik, azt a merészséget ami benne van, még a korlátfeszegetését is imádom bármennyire vérnyomásemelő is. Nagy ajándék ő nekem az élettől, a reggeli habos kávé, az ebéd utáni tortaszelet, az esti illatos fürdő. Velem alszik és egy percig sem bánom, a sok-sok oldalba rúgás ellenére sem, sőt különféle nevelési elvek sem érdekelnek, mert mint minden ez is el fog múlni egyszer. Jó a karomban tartani, puszilgatni a puha pofiját. Négy éves, ma minden velünk szembe jövővel büszkén közölte, én pedig rácsodálkozok, hogy 4 éve már, hogy a puha kis gombócot a kezembe adták, aki akkor alig volt pár perces, mégis egy élet bölcsessége volt a szemében örökre összekötött velem az élet. Hálás vagyok a Jó Istennek, hogy hozzánk küldte őt. Sok mindenre tanít, nap mint nap, türelemre, toleranciára és hitre, hogy az élet szép, hogy minden pillanatnak meg kell ragadni a jó oldalát, hogy rá kell csodálkozni a világra, hogy kacagni kell, hogy olykor frivolnak lenni és dacolni mindenkivel. Szeretem....mind a 4 évét...minden porcikáját. Igazi kis hölgy...rosszcsont...bitang....aranyos...tündér... ellentéteiben egy sugárzó kis napsugár...az én napsugaram...ajándék az élettől... néha el sem hiszem, hogy megérdemeltem...ISTEN ÉLTESSE!

      

3 megjegyzés:

Márti írta...

♥ bizony megérdemelted :) és benne van a Te zabolátlanságod is ;) Boldogságosat Nektek! :)

Bea írta...

Boldog Negyediket kívánok!

julcsi írta...

Isten éltessen Kicsi Kira,Millió puszi kíséretében!!! ♥