2014. november 9., vasárnap

Dumaszinház minálunk :o)





***

Kira és a fekete humor, a temetőben leguggol a parcellatáblához, követni az ujjával és fennhangon olvas:
"Mi már meghaltunk, úgyhogy ne zavarj."

***

"Én azéjt csukom be a szám, hogy ne fázzon meg a nyelvem."

***

"Szonja ez nagyon feldühít amikor kilógatod rám a nyelved!"

***

- "Anya mitől leszünk koszosak?"
- Hát például ha az udvaron összesározzuk magunkat, vagy leesszük az ebédnél a ruhánkat.
- "Akkor ezeket a dolgokat mijért nem csináljuk meztelenül?" 

***

"Anya súgok neked egy titkot. szejetlek!"

***

Matekot gyakorlunk Szonival és közé raktam egy feladatot, ami eltér a többitől:
- "Hééé ez egy palacsinta kérdés." - természetesen csalafintára gondolt.

***

"Rájöttem valamire a fiúk sosem értik meg a lányokat- by 6és fél éves.

***

"Jámféjne egy kis alvás igaz?"

***
 Központi téma több felvonásban:

"Kira ezt figyeld, most szülik a kisbaba!"

"Anya én tudom, hogy a fiúknak nincsen sejtjük, mejt abból lesz a kisbaba, a lányoknak bekejeül a hasába. Neked van sejted, mi úgy kejültünk a hasadba igaz? Nekem is vannak sejtjeim csak még kicsik."

"Én is azt szeretném ha felvágnák a hasam és ott vennék ki a kicsikéimet, mint neked anya, mert ha a nyunyumon jönnek ki az fáj, azt mondta mama."

***

- "Anya kifésülhetek egy cikket a hajadból?"
- Egy tincset?
- "Egy kincset????"

***

Kira bejön az udvarról?
- Te hol bóklásztál pocok?
- "A Holdon!"

***

Apa féjfi, de fiú is csak nagy. "

***

Kira eltörte a fiók gombját és sopánkodik:
"Na ezt jól elszajtam, de megszejejem. Látod nem volt hozzá szejszámom és mégis megcsináltam...bezzeg apa."

***

"Ha kettőt kialszunk hazaéj apa."

***

"Ha dajabokja töjik a szívünk akkoj szomjúak vagyunk, ha szépen dobog akkoj boldogok...-Spongyabob is megmondta."

***

"Éjjel látjuk a csillagokat, de nappal nem, pedig ott vannak, de kivilágosodik a nap, és ezéjt nem látjuk. Ezt tudtad?"

***

Szonja írásgyakorlás közben összekulcsolja a kezét és nyújtózik:
- "Turbózom magam!"

***






Nincsenek megjegyzések: