2016. január 14., csütörtök

Különös Szilveszter






Mindenki nyugodjon le, nem tervezek videót felrakni, amin éppen Zoltán Erika, de lehet Pap Rita vagy Modern Hungária slágert énekelek, sőt táncoló hóember sincs  csak eme ominózus dalba. A mi szilveszterünk abban volt különleges, hogy 8 év itthoni pohárkoccintás után először édes kettesben szilvesztereztünk. Persze a lányuknak sem volt rossz dolga a szomszédban dzsanboriztak. Kollégáimmal, barátaimmal egy nagyobb társasággal voltunk a szomszéd faluban. Jól esett, még annak ellenére is, hogy hitösuram élvezve jogosítványom előnyeit átadta nekem a volánt. Hajnalhasadatával  (sokkal inkább volt az már reggel) a kissé illuminált csapatot, már több körben fuvarozhattam haza. Nem nagyon emlékszem ám ilyen hideg éjszakára és arra, hogy ennyit táncoltam valaha is. Jó volt ebben a közösségben köszönteni az új évet, szinte mindenki ismert mindenkit, konfettiesőben köszöntött ránk 2016. Mit kívánok az új évre, nincsenek nagy kéréseim és nagy vágyaim, ha ugyanolyan lesz, mint az előző, én már boldog leszek. Ne adjon semmit ha úgy gondolja, cserébe én csak annyit kérek, hogy ne is vegyen el semmit abból, ami a múlt évben volt.

Nincsenek megjegyzések: