2016. október 2., vasárnap

Prepubertás

Ha még nem unjátok, meg mondjuk ha unjátok akkor is, bepötyögök ide még egyet mára, szeretném utolérni magam, ami mondjuk tuti nem ma lesz, de legalább törekszem rá. Szóval Őszonjasága maga. Az én csendes, introvertált, tavaszi szellőtől is megrettenő, állandóan megerősítést váró lányomat elvitte valaki, vagy komplett agymosást hajtottak végre rajta, olyan szája lett, hogy leordítaná a nagypofájú VV-sek haját cirka 3 perc alatt. A szája nemcsak nagy ám, hanem be nem áll egész nap és minden esetben neki kell lenni az utolsó szónak az már hótziher. Azonkívül meg vagyok győződve arról, hogy számára az általam felé alkalmazott NEM szó, az ő szótárában azt jelenti, hogy kérdezd meg még tízszer. Azt akarom ezzel kifejezni, hogy nem gondolnék bele mi lesz 5 év múlva, de hogy én már most kivagyok tőle az tuti. Dacol, dumál, menősködik. Serdül, 8 évesen, hová lesz a világ, kérdem, én (persze csak költőien). Amikor a kis szuszogó csomagot nekem adta az ég, ezt azért nem borítékolták a babaillat mellé. Rettentő mód érdekli a nemiség, és nem fél ám kérdezni, a teljesség igénye nélkül, mi a jobb a tampon vagy a betét, mikor szexelünk, én és az apja, mennyire kell betenni a nyunyuba a pöpit és mennyi ideig (omg), nekem miért lóg a mellem (ez azért már mégiscsak sok(k)., Ezenkívül reggelente sokkal nagyobb hangsúlyt fektet, a deó, parfüm, szájfény és melltartó!!! kombójára, mint a fogmosásra. Az új szemüvegének megvásárlása cirka zárásig tartott ugyanis 38! keretet kellett végigpróbálni mire kiválasztotta azt, amit legelőször felpróbált. Természetesen részéről minden férfinemű hülye, ideértve az apját is és különben is mindegyik úgy néz ki a zacsija miatt, mintha beszart volna, Gyakorlatilag egy perc alatt cipőt húz és indul is, elfelejtkezve arról, hogy azért minimum kérdésszinten fel kellene villannia benne, hogy van itt egy nála kompetensebb ember is a házban abban, hogy mehet-e egyáltalán akárhová is. Naponta átlag 2x rámvágja az ajtót, és közli, hogy hagyjam békén, mert világfájdalma van olyan világvégi problémák miatt, hogy lehetőleg öltözzön már át iskola után ha hazaér. Az engem senki se ért meg korszaka folyamatos, napi  x órában őt hallgatom, de naná, hogy nem figyelek rá, pedig Gergő ma is bámulta a suliban a mellét és mekkora gáz már, hogy nem egyforma a kettő neki. Bújjja a felvilágosító könyveket, lámpaoltás után el kell a paplan alól kobozni...bezzeg a Misi Mókust nekem kellett felolvasni neki. Szóval rendesen rezegteti az idegrendszeremet és a legfontosabbat még nem is mondtam IMÁDOM EZT A KIS (NAGY) PUKKANCSOT!





Nincsenek megjegyzések: