2010. augusztus 2., hétfő

Családtervezés






Nos, ha valaha is itt arról regélek, hogy 3-nál több gyereket akarok, akkor legyetek szívesek emlékeztessetek a mostan szombat délutánra, hogy megjöjjön az eszem. Mondjuk a 3-ban sem vagyok biztos, de Bundi arról sóhajtozik már most naphosszat, hogy milyen jó lenne egy kicsifiú, aki tovább viszi a nevét, akivel horgászhat és pasis dolgokat hozhat. Ennek szellemében hazahozott egy piszoárt és nem kicsit vette durcásra a figurát, amikor közöltem vele, hogy ugyan minek ez nekünk, amikor 3 bugyit és egy gatyát lenget nálunk a kötélen a szél hamarosan, inkább a jövőbe nézve mondjuk tamponba fektethette volna be a piszoár költségeit. Azért felvilágított, hogy ez semmibe sem került, a munkahelyen "találta". Mondjuk már megszokhattam volna, hogy minden sz@rt összeszed, amit kidobnak, mondjuk a békebeli kémia termes kémcsőtartónál még én is meghökkentem, de ragyogó csavartartó lett belőle. :) Nade visszatérve a szombatra.
Szomszédbarátosnémnál temetéses helyzet volt és ugye nem szerette volna vinni a gyerekeit, s mivel Szonját is bevállalja ha nekem olyan dolgom van, meg egyébként is, így bevállaltam a 3 lányt. Így lett az egyémekkel együtt 5, de motorozásilag még egy szem fiúval megspékeltük a dolgot. Naszóval, emelem kalapom minden ötgyerekes, elsősorban Nánicsi barátnőm előtt, mert majdnem sokkot kaptam, de tényleg. Először is mindnek minden egyszerre kell és azonnal és lehetőleg 25 féleképpen, legyen szó egy egyszerű üdítőről vagy a kinti gépjárműpark elosztásáról. Namármost a cocacolásduda k. jó ötlet volt tőlem mndaddig, amíg nem tudatosult bennem, hogy erre a legkisebb fel fog ébredni, na innentől az akadálypályám 5.5kg-os nonstop fáradtan üvöltő, de a zajtól elaludni nem tudó kézisúlyzóval volt nehezítve. A lányok gyakorlatilag mindenen hajbakaptak, még azt sem tudták eldönteni, kint legyünk-e vagy bent, így gyakorlatilag az eredetileg demokrata álláspontom, hamar egyeduralmira változott.
Következtetések: nem birok el 5 gyerekkel, nem bírják, az idegeim, a hangszálam és a fülem sem. Pasiban ne bízz, ha beígéri, hogy besegít, nem fog, tuti akad valami fontos és halaszthatatlan "dolga." 5 gyerekhez már komoly navigáció kell és el nem apadó ötletek és alternatívák, szóval ez nem az én világom, de egyébként édesek...bevállalom őket akármikor (pár órára).
Gyakorlatilag, pedig az új orange mix-es cappy nagyon finom, de se szőnyegből, se pólóból nem jön ki. Valamint ha buktát készültök sütni, ellenőrizzétek a lekváros üveget, ha nincs elég, semmiképp se helyettesítsétek Nesq. csokiöntettel, ami szintén k. finom, de kifolyik. Könyörgöm sütőpapírt minden esetben rakjatok a tepsibe...de tényleg.

Nincsenek megjegyzések: