2010. augusztus 29., vasárnap

(Front)érzékeny


Most nem azé', hogy rögtön orvosmeteorológussá léptessem itt elő magam, de kivagyok ettől az időjárástól. Leginkább csal aludnék, ha ezt kisebbik lányom is így gondolná. Szonja alszik, Bundi alszik, fűnyírás helyett, egyszer már kiment, gondolta, had nőjön még 2-3 órát. A Kicsi meg élénken diskurál a macis sötétítőfüggönnyel és nagyon úgy néz ki, hogy nem 2 perces mondanivalója van. Én meg próbálom ébren tartani magam, mert, hogy nézne már ki, ha elaludnék én is, kicsin y dedünk meg egyedül lenen fenn macik garmadára. Szóval itt6 nagy magányomban éppen azon morfondíroztam, hogy azért régen nem volt ilyen. A tél az tél volt, a nyár meg nyár. Nem kétverziós, hogy 40fok és hőguta vagy 20 és szakadó eső. Mondjuk napi váltásban, jövő hétre meg éjszakára 5 fokot mond, jham, szeptemberben nem csak az iskola kezdődik, hanem a tél is?! Mi lesz a vénasszonyok nyarával??? A szürettel? Az ezerszínű ősszel???A gesztenyevadászattal??? A fenti képet talán két napja készítette Bundi a teraszunkról, olyan szép volt a naplemente, égővörös. Aztán arról beszélgettünk, hogy valamit nagyon elcsesztünk. Földrengés, hurrikán, árvíz, jégverés és sajnáljuk magunkat nagyon, igen én is. Közben meg ha belegondolunk a természet büntet, mindazért, amit mi követtünk el ellene. Azt hisszük, mi emberek,akik megjártuk már a világűrt is, mindent megtehetünk, aztán jön a víz vagy bármi más és körömnyire zsugorit össze, tajtékozva mutatja meg ki az úr. Nagyon elrontottuk és adjuk is tovább ezt a mintát, mert egy fecske nem csinál nyarat, én hiába mondom a gyerekemnek, hogy nem szemetelünk, meg válogatva gyűjtjük, ha a 40. csokipapírt görgeti előtte az utcán a szél. Az apja is hiába komposztál a hátsó kertben, ha a kertszomszéd egy vashordóban égeti a gumit. Egyszer mindenért meg kell fizetni, hát most itt az idő. Fáj a fejem, igen biztos a front, de azt hiszem én inkább a természettel szembeni emberi tiszteletlenségre vagyok (front)érzékeny...

Aranyköpés, hogy vidámkodjak is egy kicsit:

Hajnal 5, Szonja bújik: "Anya fáj a pocakom....üres....hozol egy kis kakaót, az meggyógyítja" - úgyhogy gyorsan a gyógyulás és az alvás útjára léptünk. :)

Nincsenek megjegyzések: