2010. augusztus 12., csütörtök

Ezisazis



Ez olyan zanzásított verzió lesz. Amolyan pro és kontra. Egy csomó apró bosszantó szarság történt velem az elmúlt napokban, ami miatt biza kicsit kiakadtam. Aztán ma kicsit leültem és összeszedtem a bosszúságaim és örömeim, pro és kontra, rádobtam a gondolatbeli mérlegemre, erősen koncentráltam a pohár félig tele van szlogenre és kijöttek a következő számítások.
Ma reggel ismét arra keltem, hogy csengettek, Bundi kollégái, hajnal fél hétkor, hogy ma máshová mennem melózni és ő lesz a sofőr. Pozitív, csak én keltem fel a csengőre a csajok nem. Szonja kapott egy fülbevalót, amit ahogy raktam be a fülébe első blikkre eltörtem, pozitivum, addig könyörögtem az ékszerésznek, amíg meg nem csinálja, nem vállal már munkákat egyébként. Megent bedurrant a fogam, ugyanaz, ami pár hete, pozitívum, még nem dagadt fel nagyon és nem fáj+ holnap dolgozik a fogorvos ha minden kötél szakad. Kira ellen ma merényletet követtem el, kilövettem a fülét, még Valika is remegett, nem szeret piciknek lőni, de ez a kis piliszka csaj, 2x felsírt a csattanásra, aztán elkezdte magát nézegetni a tükörben a vállamról, most éppen a pihenőszékben lógatja a lábát, bírom na, mióta felfedezte, hogy a keze hozzá tartozik, tök boldog, hogy csócsálhatja és nézegetheti. Szonja tegnap nem aludt, olyan hisztit nyomott este, hogy megijedtem, túlpörgött, már-már ventilált, becsaptam a kádba és rányomtam a hideg zuhanyt, rögtön bőgtem egy sort és utáltam magam. Pozitívum 5mp alatt abbahagyta és közölte, hogy köszönöm anya, megnyugodtam, egyszerűen magától nem tudta abbahagyni. Eljutottam pedikűröshöz, mondjuk Szonja is velem,effektíve eredmény a fotón látható. de már nem kell csimmában járnom. Beszart a telefonaksim, de kaptam ma 10 perc telefonbeszélgetést ingyé. Jham és nyertem egy regisztrációval, ezüstkarláncot meg vitaminokat, majd beszámolok ha ide is ér, a vitamin azért is jön jól, mert le vagyok amortizálva, de tényleg, szédelgek és ilynek, pedig eszek én meg ilyesmi, de akkor is. Ma a boltban belefutottam a gyerekkori barátnőmbe kb 15 éve nem láttam és megismert bakker, ájuldozott a csajoktól, olyan aranyos volt. A biztosító akik még mindig nem fizettek kiakaszt, de találtam végre véletlenszerű kapcsolással egy srácot, aki tesz is valamit. Ma kaptam egy levelet, hogy megszűnt a biztosítási jogviszonyom, ergo kirúgtak, bekocogtam a főnökhöz, telefon mindenfelé, téves volt, meg amúgy is, ilyen jó munkaerőt visszavárnak. Szonja ma bepasizott a játszótéren, mondjuk ő osztotta a lapokat, úgy röhögtem, a kiskölök csak menetelt a főnökasszony után. A főfő bónuszok: beleférek az összes jánykori ruhámba, valamint ma fel akart szedni egy pasi, két gyerekkel, dede (mámint nálam vót a két kölök) :)

Nincsenek megjegyzések: