2011. január 12., szerda

Antihirek




avagy egy negatív poszt. Mert ugyebár ez is kell. Azt hiszem simán szerepet vállalhatnék egy zombi filmben, a sminkesnek nem kellene sokat dolgozni rajtam. Úgyhogy aki könnyed humoros és limonádé postot vár az ugorgyon is. Most kezdődik a 3. iccaka, hogy ébren vagyok, jobb felső kettes az oka mármint Kira fogsorából, ennélfogva ha csak 1.5 óránként ébred akkor már tapsvihar van. Ha elszenderedek akor meg bődületes álmaim vannak és heves szívdobogásra ébredek, tisztára, mint egy harmadosztályú thrillerben. A nappalok is érdekfeszítőek, telefonon vagy anyámmal vagy a bátyámmal veszekszem, mert mindenki csak pakolja rám a problémáit. A hülye meg csak roskad alatta. Ha éppen nem azon agyalok, hogy fogunk kifizetni 3 millás kezességet, akkor Szonja szaporítja az ősz hajszálaimat. Egyszerűen kicsinálja a húgát, ha a kicsi éppen nem magától esik fejre, hasra orra, akkor jól irányzott lökésekkel rásegít a billegális kistestvérre. Ergo ha 1 percre netán egyedül hagyom őket, akkor az a minimum hogy mondjuk hanyatt löki vagy kitép a kezéből valamilyen játékot. Ha esetlegesen emiatt az akciói miatt sarokba küldöm, akkor krokodilkönnyek között ordítja, hogy én nem vagyok rosszkislány és jókislány vagyok. Amikor ma nyakánál fogva emelte fel a húgát, elszakadt a cérna és a seggére vertem, naná, hogy ekkor lépett be Bundi, aki már csak a végkifejletet látta. Rögtön én kaptam, hogy folyton bőg a nagy, meg idegbeteg vagyok, menjek inkább el itthonról. Jól összevesztünk, persze azon is, hogy még mindig nincs munkája, nekünk pedig egy fillérünk sem. Egy kisebb sírógörcs után felöltöztem és elhagytam a bázist. 3 óra múlva jöttem haza, addigra már belekóstol ő is a lecsóba és mit tesz Isten, Szonja büntiben volt. Olyan szinten dacol,hogy semmit nem kar meghallani, főleg tőlem, tudom, hogy erős apai kéz kellene neki. 5 körül vendégségbe mentünk és 48794135614. kérésre sem volt hajlandó felvenni a cipőjét, majd hozzávágta az apjához. Apja azzal a lendülettel berakta a járókába és közölte, hogy akkor ő most itthon marad, mi meg megyünk. A nyomatékosság kedvéért Kira és én el is mentünk. Jó 20 perccel később érkeztek és a Kiskisasszony rögtön azzal jött, hogy nagy ölelés, bocsánatot kérek anya. Nem tudom mit csinált vele Bundi, de sokkal hamarabb kellett volna. Aztán közölte, hogy az embör,hogy igazam van, tényleg alig foglalkozik a gyerekekkel, tényleg sokat ül a gép előtt, tényleg jobban kellene munkát keresnie és tudja, hogy emiatt is feszült és ideges vagyok. Ez meg ugye egy ördögi kör, ergo kialvatlan vagyok, fáradt, alapból ideges, a két csibe meg veszi ezt a radarjaival és tükrözi vissza. Nem hiszem, hogy a nagy beszélgetésekkel, Szonjával is beszéltem, most minden egy varázsütésre megváltozik, de olyan jó lenne már ebből a sok szarból kikeveredni valahogy, mert hullámzik vazzeg...

Nincsenek megjegyzések: