2011. január 4., kedd

Zagyvaságok hajnaltájt...


Ilyen gyatra copfokat csinálok ezt a hajat nem lehet elválasztani...


Padlócirkálónk lendületben, gyakorlatilag nem lehet fotózni

Tudom-tudom, hajnal 4, de olyan sík ideg vagyok....Kira fél3-kor kelt a folyékony kenyérért és észrevettem, hogy nincs a fülében a fülbevaló...kényszerképzet, én hülye tegnap betettem, holott rossz a zárja, tuti lenyelte és most fenn lóg a belein...várom a virradatot, hogy megkeressem...bakker félálomban még a száját is átkotortam, hát méltatlankodott is. Ne szólj semmit, tű a szénakazalba, de nem adom fel, az sem érdekel, hogy röhögsz. Amúgy meg zajlik az élet, a kicsi egy kamikaze buldózer, trappol, 4kézlába, veszett tempóban, kb. mint a Macskafogó szerkezet olyan a mozgáskultúrája. Benézi a célt és trapp, mindenen, mondom mindenen át. Ön és közveszélyes. 2 nap eredménye, egy felrepedt száj sikerült lefejelni a széket, a kuka tisztára nyalva, a parketta csilivilire vixálva, kéz pisiben paskolva, Szonja bilijében. Apropó Szonja idegei megtépázva, minden 2. mondat, azt nem adom oda tesóóó...eddig csak a vízben, de most már a szárazföldön is kezdi átvenni a Kicsi az uralmat, Szonja meg egyre frusztráltabb. Mai feladatunk, lakberendezés, 7 hónaposra kalibrálva. ugyanis minden megfogható helyen feláll(na), akkorákat esik, hogy nekem fáj. Nem vagyok én erre felkészülve kérem szépen, nővére ezidőtájt felült és eljátszogatott ülve cirka 5 hónapot. (Tudom, na akkor meg azon voltam kiakadva). Ő meg kb annyi időre ül meg a hátsóján, hogy kinézze magának a célobjektumot amit megrohamozhat. Szonja szeretne lassítani a tempóját, de mivel ez nem nagyon megy, próbálja irányítani, mászik előtte és roppant felháborodik, ha Kira "öntörvényűen" nem megy utána. Rugóshinta még mindig extázis, az sem zavarja, ha "édesdrága" nővérkéje, jó nagy ívben olykor-olykor kilengeti. Lehet megy a zűrbe, mint Anettka. Szóval a Bundi és az én időmet a folyamatos "szem a pályán" tölti ki, mert nehogymá' valamelyik bige is aludjon napközben egy szemhunyásnyit is.
Amúgy meg a szokásos, Bundinak munka nuku, ígéretek dögivel, csak azt nem veszik el a postán sárga csekk helyett. A szülők ügyei miatt pénteken megyek ügyvédhez, a bátyámat szó szerint taccsravágta ez az egész. Mondjuk sok reményt nem fűzök ahhoz, hogy ezt megússzuk, szerintem, mint a torkos borz, a magyar jogokat elnézve.
Ne legyen már ilyen negatív a post vége, egy aranyköpés ezúttal tőlem: Általános iskolai osztálytárssal beszélgetünk, téma adott, kivel mi van, kiderült A. hivatásos k..-va, S. meg pap lett. Mire én: "Banyek, ebben a vetületben nézve, kimondottan örülök neki, hogy azt mondhatom középszerű vagyok."
Na menek rákészülök a fülbevalókotrásra, valakinek egy fémdetektor esetleg???

Nincsenek megjegyzések: