2011. február 7., hétfő

...


"Olyan nincs, hogy valamit "nem mutatok" a gyerekem előtt, mert a gyerek nem csak látja, amit elfeledek, vagy lehazudok előtte, hanem már régen át is vette, sőt benne van. Már régen éli a félelmemet, remegi az izgalmaimat, aggódja az aggodalmaimat - de szerencsére éli a biztonságomat, és ha van, a valódi nyugalmamat is" (Müller)
  • Anya miért sírdogálsz?
  • Mert szomorú vagyok.
  • Letörlöm a könnyeidet,jó?
  • Jó.
  • Mama miatt vagy szomorú?
  • Igen kicsim.
  • Miért?
  • Szeretném ha többet jönne hozzátok, ha jobban figyelne Rátok, ha érdekelné, hogy vagytok.
  • Azért én szeretem.
  • Én is.
  • Csak azt nem szeretem ha sírsz, akkor én is kicsit szomorú leszek.
  • Tudom.
  • Anya nagyon szeretlek, nagy ölelés.

1 megjegyzés:

Hencsi írta...

Ölellek én is,Lilikém!