2011. május 21., szombat

Aranyköpések az utókornak ösmét :)


Textildinnye cikket etet velem, eldugom a pólómban, elképed, hogy eltűnik:
- "Anya köpjed vissza!"
Újra eljátsszuk:
- "Anya, pukizd ki a dinnyém!"

***

A wc-n ül és hesegeti el Kirát:
- "Tünci Kijababa, tünci!"

***

Pukizik egyet, majd közli:
"Így fogom elfújni a szülinapi tortámon a gyertyát!"

***

Megüti a kezét:
"Anya fáj a kezem, hogy kell ezt a bibit kiszabadítani, hogy ne fájjon?"

***

-Nézd csak mit rajzoltam neked!? (nyuszi)
- "Szép, Toto kutya."

***

-"Anya megnyugaltatom Kijababát, sssssssss."

***

- "Jój jan." - Jól van.

***

- "Ez a zene a szesz bom."

***

Elérakom a reggelit:
- "Nem kérek szürke kenyeret, (rozs) én fehér kenyeret kérek."

***

Kimehetsz, de fel kell venni egy pulcsit.
-" De nekem nincs hidegem."

***

"Kijababának nagy a foga a cicitől."

***

"Csiribázol nekem?"

***

"Apa hozott nekem receptet." (perecet)

***

A szám elé teszi a nyalókát:
"Szopjad már be!"

***

Nincsenek megjegyzések: