2011. május 20., péntek

Ügyintézés


Elmentem a hivatalba, természetesen Bundinak ügyintézni, mer pasi, asszem ennyi elég. Mivel nem volt benne a tisztelt cég pöcsétje, így ajánlva feladtam a cégnek. Ültem a babérjaimon, válasz sehol, felhivom a céget, meg se érkezett, vazzeg ajánlottszelvény sehol. (hanyag). Postahölgy, rezzenéstelen arccal közli, hogy nem tud mit tenni. Szelvényt keres, de nem talál. Üres oep-es könyvet vesz és felad, tértivevénnyel (höhö). Tisztelt cég megkapja. Én meg megtalálom az ajánlott feladásról szóló papírt, kislattyogok a postára, fapina (bocsi) közli. hogy márpediglen ezt a levelet átvették a nagyfaluba. Céget újra felhív, titkárnő kimegy a postára ott nincs ám a levelem. Lecarom, hétfőn Bundi megy a postára. A megérkezett pecsétes papírral amiben mostantól 1 pöcsét van és nem sok kivonulok a hivtalba, hogy ehun -e kemény meló volt, de megvan. Aratnám a dicshimnuszt, erre közli az ügyintéző, hogy a többi? Mondom höööö? Hát Bundinak odaadtam bekeretezve, hogy mi kell még....grrrrr....Menetre leba... Bundit, majd felhívom a cég titkárnőjét, evvót tegnap ma délig volt a határidő. Kitöltjük telefonba a papírt, asszongya átküldi mailen. Meg is jön, de a kerek forintok helyén összegként a következő szerepel: 0/100ft höööö. Visszahívom, asszongya a program. Újraküldi, minden ok. Nyomtatás, indulunk ki vele ma reggel, nézem bakker, el van írva a dátum, cirka 1 évvel. Már röhögve hívom a titkárnőt, ő is röhög. (asszem megszerettem) Könyvelőt hív, aki már leadta a cuccot az apehnak, ami gáz. Visszacsinálnak mindent, átküldi a papírt újfent, nyomtatok, két gyerekkel a nyakában kifut a hivatalba 11.30, odaadom az ügyintézőnek, hogy ha nem ez a 3 papir kell, akkor itt adjon kötelet, mert felhúzom magam a galérián. Az kellett, de hiába hamisítottam alá Bundi nevét az új iraton, becsületemre legyen mondva, a tegnap nyomtatottat, ami szar volt aláírattam vele, mert közli az ügyintéző, hogy Bundi kell, aki cirka 50 km-re volt az adott objektumtól éppen. valójában. Kész.. sakk...matt. Hétfőn reggel be kell menni... Bundinak. Akit felhívtam, és csak annyit sivítottam a telefonba. sípol sípol sípol.. soha többet az életben sípol...nem intézek neked.. sípol....semmi sípol ügyet. Néha kijön belőlem a sárkány, vulgárisan is. :)

Nincsenek megjegyzések: