2012. május 17., csütörtök

Rambólány szólni kiván...



Akkor most tulajdonképpen ki is a főnök(kutyája)?

Megsemmisítő nekem brummogsz kismaci nézés :)
Na jó a közelebbi ismerősök, ez alatt azt értem aki már egyszer is kiganajászott hívhatnak Ironwomannnek is. Kicsit tele lett a puttonyom, hogy itt is, mint mindenütt drága(látos) nővérkém viszi a prímet, így megszereztem a billentyűzetet, hogy még mielőtt betöltöm a kettő életévemet, ami valljuk be már majdnem a felnőtt lét kezdte, elmeséljek Nektek néhány dolgot az én szemszögemből. Apppám pár napja itthon van és sikerült teljes mértékben kisajátítanom, ami abból áll, hogy többek között megnéztünk együtt egy rambós filmet. Mivel nem tudtam, hogy Rambó a szeme alatt csak valami festett figurákat alkalmazott, de én ezt a kérdést megoldottam a hajóhintával, majd, hogy teljes legyen az összkép, egy fordulattal lefejeltem az étkezőasztal sarkát, ezzel is megmutatva, hogy én vagyok a keményebb csaj. Könny sehol, puklik és sávszélesség az arcon. Azt is el kell mondanom, hogy mit nem csinál egy igazán vagány kétéves, többek között nincs ideje beszélni, de szavak nélkül is tökéletesen énekel, nincs ideje délben aludni sem, de harcos a meló, így nyolc körül már különböző fekvőfóka jógapózokban alszom el. A megfelelő tuninghoz igen is kell a tej, mert ugye az okosít és, hogy máshogy alkalmazhatnék olyan fogásokat, hogy sérelmeimet úgy toroljam meg, hogy odaosonok pumapózban az áldozat mögé, egy határozott mozdulattal megtaszítom, amitől ő hasravágódik, egy tigrisugrással a hátán termek és egyetlen mozdulattal copfonragadom és hátrarántom a fejét, esélye nincs még akkor sem ha ő  2x akkora mint én, legalábbis súlyra. Ha mégis én kerülnék szorult helyzetbe akkor jön a gepárdpóz, oké ezt mások szimplán futásnak hívják, de az olyan snassz, természetesen a napi több óra gyakorlás megtette hatását, sokkal gyorsabb vagyok, mint a pocakos nővérkém, de már túlszárnyaltam nagymamit és jóanyám is, ugyanis tizedmásodpercek alatt választok irányt. Ha nagy a gáz, akkor a hazafutást alkalmazom, ergo anya ölelő karja mindentől és mindenkitől megvéd onnan vigyorgok a bosszúszomjas nővéremre.Az esésből történő gurulást tökélyre fejlesztettem, de a legnagyobb fegyverem még mindig a bújósságom és lefegyverező mosolyom. Regélhetnék még, de most sürgős tennivalóim vannak, a mai 5km-es távnak is mindenképpen meg kell lennie és még ugrálni is kell.... asztalra vissza bébi!

Nincsenek megjegyzések: