2012. november 23., péntek

Az igazi közösségfejlesztés

Ő pedig Michigan TOD
Azt gondoltam, hogy a közösségi oldalaknak semmi pozitív oldala nincs, csak még tovább sekélyesítik a már egyébként is mélyen szántó verbális kommunikációt és személyes találkozásokat. Sokáig be voltam regisztrálva az egyikre, de olykor hónapokig be sem néztem. Aztán rábeszéltek a másikra, ahol gyakorlatilag már mindennapos vendég vagyok. Meg kellett változtatnom a véleményem, hiszen a sok reklám és hülyeség mellett van ám jó oldala is. Ámerikába szakadt kereszt szüleimmel is napi kapcsolatban lehetek,  és sok más olyan emberrel, akivel egyébként esélyem sem lenne a távolság miatt. Itt ismertem meg Évit, Bézst és Balut, és általuk a Michigan gyurmaékszereket. Vonzottak a játékaik az egyediségük, az, hogy ha egy általuk készített fülbevalót viselek, mindenkinek mosolyra húzódik a szája. A termékeik kézzel készülnek, kreatívan és pénztárcabarát árban. Igen, lehet ez most a reklám helye, de nekem ők tényleg fontosak, a legfőbb okom, minden egyes ékszerben benne van egy csipet szeretet, lélek és szív. Olyan kis közösséget formáltak ők, aminek nagyon jó a tagja lenni. Már a múlt karácsonykor is játékot hirdettek, történetet kellett írni, nyertem, egyedi ékszert. Most újabb ajándékozást hirdettek karácsony alkalmából, egyedi ajándékot kell készíteni (na ebben  majd segít nekem valaki)elküldeni nekik, ők ehhez hozzácsapnak bónuszként egy gyurmaságot és sorsolnak egy nevet, amolyan zsákbamacska alapon mindenki kap ajándékot, eddig 45-en jelentkeztünk, ez annyira jó. Gyakorlatilag lesz valaki karácsonykor az országban vagy a világon, aki az én sk ajándékom fogja az Éviék ajándékával együtt bontogatni a karácsonyfa alatt. Lehet még jelentkezni, de siessetek, mert 10.-ig oda kell érnie a michiganesekhez, hogy ők kiegészítsék és továbbjuttassák a kisorsolt megajándékozottnak.
http://michigan-ekszerek.blogspot.hu/2012/11/mert-adni-jo-es-kapni-is-csodas.html, itt megtaláljátok a részleteket. 
Ezen felbuzdulva ahogy Szonja mondaná kitámadt egy pompázatos ötletem. Mivel szert tettem pár akciós gyurmafülis csomagra, azt osztogatom most éppen, úgy döntöttem kapnak az olvasóim is, legyen ez egy ajándék Tőlem/Tőlünk, Neked, aki most éppen ezeket a sorokat olvassa. Három pár gyurmafülit fogok elajándékozni. Nem mutatom meg őket, de kicsit segítek, az egyik gyerekjátékot formáz, a másik Szonja nagy kedvence, a harmadik pedig egy édesség, amit az anyukák kevésbé, a lurkók annál jobban szeretnek. Szeretném, ha Te aki az ékszert kapod ugyanúgy mosolyognál ezekre az ékszerekre, ahogy én, amikor meglátom őket. A játék egyszerű, legyél bár feliratkozott (ha az vagy, kérjek írj nicknevet is) vagy névtelen vendégem itt a blogon, írj nekem egy pár soros mailt a neveddel és postacímeddel a garamilili@gmail.com címre hétfő reggel hétig. Azt is írd meg, melyik ajándéknak örülnél, hétfőn délután a lányok sorsolnak a 3 kupacból, én pedig nagy szeretettel elküldöm a három szerencsésnek. Rendületlenül hiszek abban, amiben a michigenes ékszeresek adni jó, és kapni is csodás. Ölelés és mindenkinek sok szerencsét Lili.

3 megjegyzés:

Lili írta...

Azé' nincs nagy tolongás a fülikéééé :)
Most tényleg ennyire ratyi az ötlet?

Na jó hosszabbítok a jelentkezési határidőn!!!

Dius írta...

Nem ratyi. :) Én jelentkeztem is. :)
De nem gondoltam ám komolyan, hogy ne legyen ellenfelem, hogy megnyerjem. :)
Szóval, hajrá többiek, jelentkezzetek Ti is.

Névtelen írta...

Húúú most gyorsan irok emilt!
Eli