2014. április 19., szombat

Tavaszi Szünet....


Hát mondhatnám azt is, hogy madárcsicsergős, napsütéses tavaszi szünetünk van, de ez több lenne, mint Freudi túlzás. A tavaszi szünetben az a jó szerintem, hogy az ember lánya végre addig alhat ameddig akar. Ehhez azért hozzá kell kalkulálni az én élethelyzetemben azt, hogy addig alhatok, amíg a lányaim aludni hagynak. Amíg valami paradox módon, ovis hétköznapom már majdhogynem kényszerítő eszközöket kell bevetnem ahhoz, hogy felkeljenek, addig ezt a szünetben önként és dalolva elvégzik. Ennek örömére ma is már a kelő nap sugaraival karöltve melegíthettem a hajnali kakaóadagjukat. Szóval én húsvéti tojás helyett olyan +3 óra alvást tojatnék a nyúllal. Nem vagyok valami nagy locsolkodást szerető asszonynép, ellenben kötelezően sonkaevő sem. A tojásfestés az menő, holnap abszolváljuk is a csajokkal. Persze a csajoknak is tojik a nyúl, amolyan intellektuális féle, szerintem a Micimackóból az olvasó nyúl, mert mindkettőnek könyvet hoz reggelre. 
 Mivel olyan viharok csattognak fölöttünk, hogy a kandallót újfent be kellett izzítani, így minden valószínűség szerint a szabadtéri programjaink ki lesznek lőve. Sebaj, olvasni lesz mit. :) Azért a nyavalygásom és a húsvétbojkott ellenére jó egy kicsit itthon lenni, azt hiszem most telítődtem bent úgy igazán, egyre kevesebb időm jut a kliensekre ugyanis ellenőrzés ér ellenőrzést, azt hiszem az elmúlt 18 évben mióta itt dolgozom nem volt összesen annyi, mint most az ez első negyed évben. Szóval kedveskéim tessék pihenni, nyugisan ejtőzni, menni locsolkodni or várni a locsolókat...Pusszantás!

Csajszik alkották az oviban, tojgli Szonja, nyuszkó Kira remekműve :)

Nincsenek megjegyzések: