2015. október 13., kedd

Buborékhercegnők pompom girls







A kis vadóc csikó énje mellett, aki a focipályán  foggal.körömmel harcol, néha nekem pankrátorra hajazva van egy másik is. A gólkirály(nő) aki pacsiért szalad a nézőtérre hozzám füligmosollyal, lelkében igazi nőci. Már azt hittem teljesen fiúsítva van, de konkrétan kiakadt a fellépésén, hogy mindenkinek befonták a haját, csak neki csináltak két kis (ördög)szarvat. Szóval most hajat növesztünk a házi duracell elemünknek, amit meg kell mondjam eléggé bánok, mert nagyon szeretem a kis felnyírt gombafejét. Ő az aki több órányit táncol egyhuzamban és nem kicsit van szereplési vágya és feltűnési viszketegsége. Így esik az meg, hogy vadidegen táncosok kérésére elsőként ropja több száz ember szeme láttára. Fürdik a tapsban, a szeretetben és mindig középpontban van. Látni mennyire jól érzi magát most a bőrében, mennyire a helyén van és próbálok erre gondolni akkor is, amikor éppen hisztispicsaként érvényesíti az akaratát, nővére legnagyobb sajnálatára és ellenszenvére. Nem unatkozunk mostanság az tény. :)
Szóval a Putnok Fc "fél6"-by Kira évesen leigazolt játékosa (kicsit vigyorogtam, amikor aláírtam a szerződését) igazi nőci, a nőciségnek minden pozitív és negatív oldalával megfűszerezve. (szerencsémre).

Nincsenek megjegyzések: