2016. október 11., kedd

Rockerbige

Az a helyzet, hogy zenei ízlésem gondolom már nem is kérdéses itt senki számára, aki egy kicsit is követi a blogom. Nem szeretném ezen irányultságomat egyik csemetémre sem ráerőszakolni, de hazudni sem fogok, bizony most is éppen Kowalsky meg a vega szól éppen, ahogy a billentyűzetet veregetem. Szonja menthetetlen kockalány, videófeltöltéseket néz, számomra érthetetlen és értelmetlen tuc-tuc zenét favorizál. Ellenben Kira tökéletes koncerttársam, nem nem vagyok megbolondulva és nem viszek egy 6 éves gyereket füstös kocsmába koncertezni. Egy szabadtéri buli azonban teljesen más. Így történt meg, hogy nem kis feltűnést keltve közvetlenül a kordonon állva, szigorú baráti és anyai felügyelet mellett nézett végig egy koncertet. A szőke kétcopfos természetesen görbe ujjakkal nyomta a rockervillát. Annyira kirívó jelenség volt, hogy a színpadról Jimmy a gitáros folyamatosan vele kommunikált. Azt hiszem a kis nagyszájú prücsökben erőteljesen csörgedezik a rockervér :). Jó idős apja éppen itthon van és fuvarozza a valagát, ma én is elkísértem őket óvodába. Esett az eső, ő meg nagy elánnal integetett a két csoporttársának Bojtának és öccsének Regőnek, A fiúk pedig nem vették észre, amikor az öltözőben utolértek minket Kira rögtön közölte is: "Na császtok, integethetek én nektek, jó lenne ha figyelnétek közlekedés közben. " Az a helyzet, hogy nagyon nehéz nem mosolyogni a kiskakasos megnyílvánulásain. Pár napja kértem, hogy ne legyen már ennyire lusta és segítsen a nővérének megágyazni. A legnagyobb lelki nyugalommal közölte, hogy "nem tehetek róla ilyennek születtem". Csíperm a frivolságát, és szeretem, hogy közben meg olyan esendő, hogy csak a nyakamba szuszogva tud elaludni. Szóval azt gondolom ő lesz a koncertpartnerem az elkövetkezendő időkben, csak bírjam vele ezt a  pörgést,..





Nincsenek megjegyzések: