2010. május 25., kedd

Nincs szülés, nethiány volt :)



Banyek, hogy én mekkora függő vagyok. :) Reggel elment a net, a kábeltévével együtt ugyebár, mondjuk ez izgatott legkevésbé. Aztán kiderült, hogy a központban oszlopot cserélnek, azért nincs, illetve nem volt eddig. Én meg azt se tudtam mi bajom, mert sehová nem tudtam bekukkantani, hiába no, mint aki valami lakatlan szigeten van, komolyan mondom én magam is megdöbbentem. Úgyhogy először átmentünk a jánnyal cirkálóba, ismételten ügyintéztünk, mit nem mondjak mindenki úgy tekint rám,mintha valami zombi lennék, hát mit mondjak van is benne igazság. Mindenki szerint már meg kellett volna szülnöm, höhö, éppenséggel ezt csak a legilletéksebb nem gondolja még így. Lehet kiköltöző bulit tartott az éjszaka, mindenesetre nem tudtam aludni, rejtvényt fejtettem 1-3-ig, emlékszem Szonjával is így volt készült a szervezetem az éjszakázásra. Bundás ma ismételten dolgozik, és mivel most kezdett holnap sem ő visz a ctg-re hanem Szonjakeriapu, aki szerint legkésőbb pénteken megszülök, mert telihold lesz és én leszek a fővonyító. Áááááá amatőr na, nekem a frontok semmit nem jelentenek. Nya de visszakanyarodva a mához, átmentem mosómasába. S bizava a kedvező széljárásban, kimostam még a jövő hetet is. De tényleg, ágyhúzás, plédek, ruhák, sőt be is vasaltam és olyan viccesen néztek ki 4-ünk zoknijai, a méret szerint 18-46 között, hogy muszáj volt egy közös képet csinálni. Esküszöm, a Garfieldangyalosat itthon hordom csak. :) Szóval az utolsó adag szárad, a többi már a helyén figyel. Szonja alszik, egyébként ma extra nyűgös volt, 4 napja nem használunk pelust csak alváshoz, bőszen etetjük klotyómanót, flancolunk a bugyikkal, és igazából baleset sincs, igazi nagycsaj már, csak úgy nézek ki amikor "szaladok" pisilni, mint egy altatólövedéket kapott elefánt, aki éppen menekül(ne). Szóval elvagyunk a deddel, gyakorlatilag startra készen, bár az az érzésem, hogy ebből a szívemnek kedves június 1-jei startpisztolydörrenés lesz...

Aranyköpések
Szonja féle rovartan: katikabogár = katicabogár, angyalka=hangya

2 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Hát, nem csak Téged viselt meg a Nálatok lévő nethiány! Izgultunk már rendesen! :-))Azt hittem, hogy az almapaprika megtette a hatását!
A zoknisor csúúúúcs! :-)

matusi írta...

A zoknis kép!Nagyon jó!:)