2011. március 1., kedd

Duplafarsang-képdömpinggel









Lehet ez antiposzt is Náncsinak aki roppant mód utálja a farsangot, de neki még ezt is elnézem. Szóval úgy alakult, hogy a téltemetésből az idén kettő is jutott nekünk és mindkettő csütörtökön. Az első az intézetben volt, hiába nem dolgozom 2007-től gyakorlatilag csak pár hónapot, mert sokkal fontosabb dolgaim akadtak, mindig meghívnak, ez biza nagyon jól esik. Az évek hosszú során át mindig én vezettem a műsort, ez most is így volt. Igaz volt egy kis csomagom is, mert Kira úgy döntött, hogy nehogy már csak a nővérkéje szerepeljen romalányként. A Dáridó 1 órakkor kezdődött,volt eszem-iszom, a lakók annyira jól szórakoztak, hogy még táncra is perdültek a végén. A kolleginák is kitettek magukért,mint mindig, a keringőtől, a Szonja által imádott "Pájinka Dalon" át egészen a rockiig. Nagyobbik lányom tekintetében azt lestem, hogy ugyan mikor esik össze, ez este fél hétkor történt meg már itthon a nappalinkban, kerek 4 órán át táncolt, a kicsi már a végén csak pihegett a karomban az álmosságtól, vagy a farsangi fánktól, ugyanis kedven kollegináim megetették vele. Szonja lubickolt, pörgött-forgott intézkedett, 1-1 korty erejéig állt csak meg. Mentségére legyen mondva nem röhögött ki az öltönyszerkómban, ugyanis ez már hagyomány, hogy rám mindig pasiszerepet osztanak, meg Lakodalmas Lajost. Nagyon büszke vagyok ám rá, hogy ennyire feltalálja magát, hogy ennyire szeretik.
Múlt csütörtökön a leendő ovink hívott meg a nagyfarsangra. Azért nagyfarsang, mert az iskolában tartják, minden csoport bemutatkozik egy-egy tánccal és a csoport minden tagja azonos jelmezben van. Mivel gondoltam, hogy itt hatalmas tömeg lesz, Kirát beadtuk a bébicsősznek, aki kb 10 percen át kemény nemtetszésének adott hangot, idegen volt a hely is, de aztán elvarászolta a bébicsősz öccsének nyelvpiercingje. (Itt azért felmerült bennem, hogy 15 év múlva remélhetőleg nem fog visítani a fémdetektor ha végigpásztázom vele a jányt). Ahogy Szonja mondaná a gyerekek "olyan cukik" voltak. Na itt is volt minden, matrózok ördögök, hóemberek, focisták, hópihék, az óvónénik is beöltözve a csoportjukkal, majd külön számokat is adtak, tényleg színes és fergeteges volt. Kicsit bepárásodott szemem, hogy jövőre már az én kicsikém is itt fog táncikálni, az első ovis anyák napjába bele se merek gondolni. 2.5 óra elteltével tudtam elvontatni a jányt, miután már fűtfátvirágot (tejszeletkinderrudi) beígértem, mert cseppet sem voltam nyugodt Kira miatt, aki mint később kiderült édesdeden elpasizgatott ez időalatt. A buli végkifejletét kihagytam volna, hazajöve szélben, 5 szatyorral leterhelve a babakocsi, amiben Szonja ejtőzött, mert Kira rám volt kötve, cirka 3km gyalog(galopp). Szóval mindkét farsang kiütéssel győzött, nagyon jól éreztük magunkat!

Nincsenek megjegyzések: