2012. március 18., vasárnap

A pokol konyhája


Pár pillanatot láttam a műsorból, de mivel a konyhafőnök sztárszakács szociális érzékenységének mínuszos volt kiverte nálam a biztosítékot, gyors távkapcsolókeresés volt a reakcióm, mielőtt még én is összesz...magam és virtuálisan az orromra vágja a csapóajtót. Aztán ott van Sthall Juci, aki mindig csilivili konyhában főz, minimum 10dkg bambuszrügy és 6 királyrák van a dugig rakott hütőjébe, a haja és a sminkje, valamint a ruhája is tökéletes. Soha, egyetlen egyszer sem volt sem folyós a sütije vagy legalább itt-ott égett, a csokimáz a sütijein pedig olyan, hogy minimum jégrevüt rendezhetne a hangyacsapat, (már ha lenne a tiptop konyhájában) tükörsima felületén. Szóval lehet a háziasszonyok nagy részénél a paprika tv megy, nálunk ellenben a minimax, de még így is kellően frusztrált vagyok. Frusztráltságomnál már csak az édességehetnékem nagyobb. Mivel mára már meg volt csinálva az ebéd, így gondoltam nesze neked süssünk, de valami újat és túrósat. Fel a netre, beütöm a három kulcsszót, miszerint, könnyű, olcsó , túrós süti. Szimpátia alapon kiválaszt a "Fantasztikus túrós" nevezetűt és hozzáfog. Namármost a robotgépem, ami nem tálas, még nászajándékba kaptam, így kamaszkora révén, kicsit már nyekergős. A vaj és cukor kikavarása sem ment könnyen, közben szaladgáltam a monitor és zsebkendőnyi konyhám között. (Kéne egy laptop főzéshez, ezt be is adagolom Bundinak). Olvasom, citromhéj és citromlé, na az nincs itthon, de volt orange-mix-es cappy, na azt pöttyintettem bele, úgy érzésre. Mikor belekerült a túró a robotgép önálló életre kelt, ami abban merült ki, hogy a kávéfőzőtől, a kenyérpirítón és az asztalon át mindent beteritett a tojásos-vajas túró. A lisztet belerakva kicsit már úgy voltam, hogy sz.... bele. Igen ám, de össze sem állt a massza, nosza dobtam bele egy kis kefirt és tejet, még így is bele kellett lapogatni a tepsibe. Sütőbe be és várok, de semmi, minden ugyanolyan, bakker nem gyújtottam be a sütőt és a mazsola is az asztalon figyel. Tepsi ki, mazsola bele, összekavar, újra lapogat, meleg sütőbe be. A tepsit kicsit túlnőtte a cucc, közében amolyan Vezúvosan kiemelkedett a két széle meg odasült pöppetnyit, a szintkülönbség a fent nevezettek között olyan 5-6cm. Most itt ülök és azon agyalok, hogy a pichába fog ezen kinézni a csokimáz, amit már felolvasztottam....Remélem úgy leszünk vele, mint a Chokitoval....ronda de finom....a lányok egyébként ránézésre közölték, hogy ők ezt nem szeretik.....:)

4 megjegyzés:

Hencsi írta...

Csak szeld fel, oszt önts rá érzéssel a csokiból.A címem: Sajókaza....
:)

mariann írta...

En ugy szoktam netes receptbol fozni, hogy lefenykepezem a telefonommal a kepernyot:)

Névtelen írta...

Én átküldöm magamnak mailben, amit a telefonomon is tudok olvasni. Hiába netes a teló, mégsem szeretek azon guglizni.

Nálunk amúgy szállóige, hogy ez vagy az pl. manióka gyökér mindig van otthon á'la Stahl :)

Lili írta...

Hogy a fenébe nem jutott eszembe, ez a telefonnal lefényképezem, áhhh.
Egyébként elfogyott az összes :)