2012. május 9., szerda

Mosolybonbon


"Kitakarítottál? Csillog-villog minden!"

***

Kivesz egy ivójoghurtot a hűtőből.
- Szonja azt inni kell!
- "Ne őrits már meg, ezt enni kell, mint a kiflit!"

***

"Kira ne nyalogasd a gyurmát, mert befóliázom a szád!"

***

"Anya, holnap ha megnézzük Lala bohócot, megkérdezzük, hogy van-e igazolványa, mert azt be kell vinnie, hogy kapjon pénzt!"

***

"Amíg nem volt lábam, addig kézláb tudtam menni!"


***
"Bemehetek a nagy ugrálóvárba, mert én már nagyon nagy vagyok, csak kicsit vagyok picike."


***


Adja rá Kirára a cipőt:
" Bedugod a lábad...dug...dug...dug...!"


***


"Gyermekkoromban az a macis párna az enyém volt?"


***
Énekel: "Max a bűnös sárkány..."


***


"Eláll az eszem!"


***


"Hoztam műtárgyakat!".......Majd elém rakja a partfist és seprűt. :)


***

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szonjától mindig kitámad a jókedvem :o)