2013. március 7., csütörtök

Tavaszváró, betegségvoodoozó

Bizony  eljött az idő, hogy már oda kell írnom melyik csemetém aranyköpését is teszem közzé :)





***

Kira nyitogatja a bejárati ajtót:
- "Senki jött."
Újra nyitja:
- "Hmmm, megint senki jött."

***

Szonjamonológ:
"Ha anyuka leszek csinálok a babáimnak játszóteret, lesz benne babahinta támlával, hogy ki ne essenek és mindenféle játék. Mivel Te leszel a mamájuk, Te hozod majd a fát az erdőről, de az almafát ki ne vágd!"

***

- Szoni gyere már!
- "Nem vagyok itthon!"

***

- Légy szíves ne menj már annyira hátra a buszon.
- "De én a farkában akarok ülni."

***

- "Ha nagy leszek lehetek tűzoltó?"
- Hát azok inkább az erős fiúk.
- "Mert a lányoknak leég a hajuk?"
- ...

***

Apjuk fodrásznál volt és átszaladt rajta a nullásgép, a lányok tippjei:
Kira: "Elveszett, nincsen hajad."
Szonja: "Szerintem befelé nő."

***

Mackótestvért nézünk:
- "Miért lett belőle maci?"
- Azért, hogy majd jó ember legyen.
- " Szerintem meg azért, mert így nem kell neki kabát."

***

- "Epres rózsaszín sellőbarbis tortát kérek a szülinapomra, aminek rózsaszín lesz a szoknyája."
-  De a sellőbarbinak uszonya van, nem szoknyája.
- "Iszonyú szoknyája."

***

"Ez a csincs a szemembe lóg." (tincs)

***

Alszunk, megkocogtatja a vállam:
- "Nem tűnt fel, hogy reggel van?"

***
Kira:
- "Légycives, kéjek tapszemüveget és gagtam sztájt."

***

"Feladnád ezt a levelet a postahivatalban, Martinnak rajzoltam, mert ő lesz a feleségem, de ezt nem mond el senkinek, jó?"

***

Dobom a labdát, ami kiesik a két keze között:
- Mi van lyukas marok?
- "Nem vagyok lyukas farok!"

***



Nincsenek megjegyzések: