2013. június 12., szerda

Rég voltak már a humorheroldák :)

***

Motorral megyünk oviba, megkérem Kirát, hogy cseréljen Szonjával, hogy ő menjen a nagymotorral, a csöpp meg a kicsivel. Megcserélik, Kira gurul őt métert, hátrafordul és közli:
- Ez szar! :)

***

- Dagikám, gyere már! (Szólok Szonjának).
- "Nem vagyok dagi, pufi vagyok, az az, akinek nagy a hasa."

***

Szoni két roma kislánynak magyaráz:
"Apukám Németországban dolgozik, képzeljétek neki is cigány bőre van, és nagyon okos, szokott füredeni, már láttam a pöpijét a kádban."

***

"A pingvineknek olyan radiátoruk van, ami hideget fúj."

***

"Én fény (fém) kanalt kérek a joghurthoz."

***

- Kira, menj el légy szíves pisilni, mert megyünk aludni. 
- "Már pisiltem anya."
- Mikor?
- "Később."

***

Szonja mesél:
"Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy házikó, aki akkorát pukizott, hogy kidőlt a lakás oldala, és angyalka ház lett belőle."

***

"Anya ma van a holnap?"

***

Csináltam Szonjának virágból egy gyűrűt, felhúzza az ujjára:
"Én vagyok a FELESÉGES királynő."

***
"Sima rudit kérek"-- Kira jelzése, hogy nem ízesített túró rudit szeretne.

***

És az übercukker, Szonja:
"Anya írtam egy verset a számban. Anyukám Te egy tündér vagy, én pedig néha kicsit ördög. Ha eltöröm a poharat, Te ápolsz. Ha jó gyerek vagyok, tündér vagyok én is. 

***





1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Költő lesz a gyermek... :))
e.