2010. február 20., szombat

Bambabimbó


Megjegyzés a képhez: nem fejelt le semmit a gyerek, szagolja a gyertyámat :)

Nem vesztem ám el, csak kicsit leamortizálódtam és elvesztem egy kicsit ebben a ködös-szürke-esős időben. Kevés az időm, de tényleg, ami kicsit meg itthon tölthetek, azt Szonjával teszem, hiszen annyi újat és újat mutat minden nap. Ma itt voltak a szüleim is, a kis bestiám után képesek voltak 4kézláb ugatva közlekedik, nagy így veszítik el a szememben szülői tekintélyüket. :) Ma magi Szonja délutáni alvását abszolválta éppen, elindultam egy idős nénit meglátogatni. Húúú de rég voltam már így, hogy ennyire nehezemre essen hosszabb távot gyalogolni, komolyan mondom, mint valami rohamcsiga, láttam magam, ahogy esernyő nélkül fekete kabátban sütyüvel vánszorgok a kihalt ködös úton, mint valami Stephen King film éppen halni készülő mellékszereplője. :) Tudom sokan mondják már ezt, de rohadtul unom ezt a telet, olyan mintha már 1000 éve tartana. Bambán meredek magam elé, semmi kedvem semmihez, de azért lelkemben már ott a tavaszi virágbimbó. Kb. ennyi.
Közérdekű információk: Hencsinek üzenem, hogy a 6.-ai hétvégém teljes mértékben szabad,. összeereszthetnénk a csibéket, nekem is hiányzik már egy jó kis beszélgetés. Pöstieknek üzenem, hogy márciusban jelenésünk lesz pöstön, úgyhogy lehet tolongani, aki minket akar látni. Elmos dvd-t mindenkinek szívesen, nálunk még fejlődés nincs bili ügyben, beszédileg annál inkább, a mai szavunk, amitől majdnem dobtam egy hátast, "felakasztotta" mármint nem kivégzést nézett a gyerek, hanem én akasztottam fel a táskám a fogasra. Úgyhogy ennek örömére mától új rovatot indítok aranyköpések néven, had maradjon valami az utókornak. Nem ígérem, hogy annyira jól fogtok szórakozni, mint én, mert hallani azért más, de talán átjön nektek is valami, mint hófehérjaguáros jajdeszéphajú dorinásbarnának:)
Aranyköpések:
pa csiiii :papucs.
pucci: puszi
Nézi magát a tükörben:
  • -baba
  • - hogy hívják azt a babát?
  • -én
  • -ki az az én?
  • - Szonja
Este félálomban hason fekszik, simogatom a hátát, abbahagyom, halk kéjes mééég jön a csukott pillájú csibétől, majd hátára fordul, kinyomja a hasát, engem utánoz mostanában ezzel és közli. pocim simi méééég.




4 megjegyzés:

Barbara írta...

Lili, én tolongok, jó lenne Zsóékkal összehozni, majd szólj, ha már tudsz pontosabbat! ;) Pussz!

Hencsi írta...

Elvileg a hatodika nekünk is megfelel.Ti vagy mi?
Mindegy,a lényeg,alig várom:)

Zsuci írta...

Lili! Én, mint pösti, jelentkezem!!! Igen, igen, igen! Szeretnénk Veletek találkozni!!!! Hová mentek/jöttök?

Lili írta...

Hencsikém!
Mivel Ti mobilosabbak vagytok, gyertek Ti, én meg majd jól vendéglátok:)

Zsuci!Barbara!
Sógornőmet megyünk meglátogatni, mert éppen lábadozik és szeretné majd Szonját látni, egyébként meg beígértem dednek egy állatkertezést, és ezt szülés előtt kell megvalósítanom, pontos időpontot idejében közlöm, természetesen Zsóékkal is!!