2010. február 23., kedd

MunkakerülŐ vagyis én na :)


Ma reggel megünnepelvén a 26 közösen betöltött hetünket kicsilánnyal, elmentem szmötyit inni. Orvososabb nevén terheléses cukor vérvételre. 6 előtt már az intézetben szurkált kolléganőm, aki teljesen parázott emiatt, én meg rátettem egy lapáttal és óbégattam, mint a hülyegyerek, hatásosan tudom játszani a színészt, pöppet kiakadt. Szmötyi rettenet még belekevert citrommal is, nameg bónuszként ugye a kis insulingyógyszerem, szerintem a hasnyálmirigyem ma nem kicsit nézett hülyének. Aztán kivágtattam tanácsadásra is, ahol majdnem fel kellett locsolni. Banyek, 3 hét alatt 6kg-t akartak rámverni az új mérlegükkel, azóta 4 mérlegen kontrolláltam magam az intézetben, ott a 6 "csak" 2, itthon pedig kevesebb vagyok 1kg-al, mint 3 hete. Szóval most mindenki höröghet, hogy mekkora problémáim vannak, igen ez nálam az, mert nem 50kg-ról indultam, hanem majdnem a duplájáról. Azonban valami energiamező lehetett a tanácsadóban, mert az én általánosan magas vérnyomásom 120/50 volt, a gyerkőc szívhangját meg nem találták meg, már dokinéni is kereste, mindig elugrált, én sem szeretem ha macerálnak na. A Kossuth rádiót azért befogtuk, szóval meg is beszéltem én a védőnőmmel, hogy nem-e lehetne valami emberibb időben tanácsadásra mennem, mert ez kicsit sok(k). Aztán meg szerintem terhesnő hülyeszokás, hogy méregetik egymás hasát, kinek-mekkora, majd megkérdezik, hanyadik hétben jár? Egy 33hetest vertem ma kenterben, rögtön szignálta is, hogy neki akkor lemaradt, kicsi gyereke van és helyben el is sírta magát, szolidaritásból mondták is neki, hogy igen már 2kg felett kellene lennie a bébinek. Aztán egy kolléganőm hozta az unokáját egy 3 hónapos tüneményes kicsit, hááát olyan jó érzés, hogy hamarosan lesz egy "ilyenem".Na egy Szóval így kora reggelre úgy ledolgoztam 3 órát, hogy bent se voltam és volt pofám hamarabb hazajönni, túlságosan lelazultam szerintem, vagy csak átvettem a munkamorált, nemtom. Kicsi lány alvása megjavult, olyannyira, hogy magától ágyaz! a déli alváshoz és tegnap pl fél6-kor költöttem este. Az apja szerint a titok, hogy elmondja neki minden nap, hogy mire felébred itthon lesz anya, szerintem meg valami pálinkáskenyér akció lehet a dologban. Most is éppen mind a ketten nyomják mögöttem a bluest.

1 megjegyzés:

Hencsi írta...

Amikor megyünk,ezt az altatásos dolog leszel szíves a lányommal megbeszélni.Mert még mindig nem tudom leszoktatni a ciciről:(