2010. február 25., csütörtök

Szépkorúak és várandós egyed együttélése



Először is felhívom szíves figyelmeteket, hogy ma köszönhetően a nap melegének, amit idén először láttam, kissé zizzent és agyament lettem. Nagyban közrejátszik az, hogy szépkorúaknak szervezek Tavaszköszöntő bulit, ennél fogva napi 8 órában operetteket hallgatok és arra is vetemedtem, hogy Kislány kezeket fel-t fütyörészek, a la Dingdong Bandi módra. Kedves kolléganőim már 25x sírták vissza azon időket, amikor még itthon gurulgattam fel és alá és nem őket zaklattam napi szinten, a láááányok, ezt meg ezt kellene csinálni mondatommal. Az elmúlt 3 hét alatt szépkorúakat már nevesíteni is tudom, 2 db-ot pedig rávettem a műsorban való szereplése, mindenféle leszedálás nélkül.:) Szépkorúak várandós egyedhez hasonlóan szintén zsizsegnek, mint a gombóc a fazékban, zajlik az élet. Heves és együtt érző beszélgetéseink a lelassult anyagcserénkről, gazdagodásunkról (aranyér), nehézkes mozgásunkról. Igen én sem birok felkelni a fotelből, legalábbis ma 2x leelőzött a 80 éves Gyula bá' felpattanásügyileg. A 90 éves Irénke nénihez hasonlóan én is liftrászoruló lettem, félvén, hogy egy oxigén palack van és az idősebb kapná meg. Szóval szuszogi állapotba kerültem, mindenki hüledezik, hogy még 3 hónap hátravan, kártyavető nénink szerint ikrek, remélem tényleg csak a szürkehályog.. Ebéd után én is dobnék egy hátast, ennek hiányában, csak ásítozom a fotelben, amiből lassan egyedül nem tudok felállni. Napi elfoglaltságom a gyógyszertárban való sorbaállás, vitaminért, magnéziumért, ect, a lábam lelkesen bedagad délutánra, így minimum fél óraára le kell dőlnöm hazaérvén. Szépkorú várandós lettem vazzeg, lassan kezdem érteni a terhesség szót is...könyörgöm protkót és fogsorragasztót azért ne :) Egyetlen vigasz a ded alszik, igaz mióta írtam, azóta kizárólag vacsoraidőben, de galád módon ezzel kínlódjon délidőben az itthon lévő apja..:)




Nincsenek megjegyzések: