2010. február 6., szombat

Output, mint központi kérdés


Szonja elsőszülöttünk vészesen közeledik 2. életévéhez és mivel Pocaklakó 0. életévéhez közeledik szintén rohamtempóban, elérkezettnek láttuk az időt a szobatisztaság kérdéskörét feszegetni. Előkerült a bili, a wc szűkítő, az anya és apa, hogy pisil, kakil téma. Sőőőt Bundi nem kis derültségére arra vetemedtem, hogy térdelőrajtból belepisiltem a bilibe, guggolásból nem ment, mert a hasamtól nem láttam, nem e célzok mellé. Csupaszkodni szeret ded, elég naturista jellem, de az áttörés váratott magára. Ugyanis ded 2 másodpercnél többre nem volt hajlandó szivalakú popóját a bilire helyezni é inkább elvonult a fotel mögé csurgatni egyet. Épen ezt ecseteltem Gidus barátnőmnek, hogy vagy lelkileg nem felkészült erre a gyerek vagy valmi miatt félelmei vannak. Nehéz elengedni azt, ami belőlünk jön, meg kell erre érni a minimanóknak. Kaptam egy ötletet Brúnó anyukájától, jelzem nem ez az első, miszerint van egy biliztető dvd. Hát kikerekedtek a szemeim és lőn, tényleg, a címe: FELEJTSD EL A PELUST, ELMO. Ááámerikai feeling, kedves szereplők, rengeteg dal, amire jókat lehet táncolni, maximális tolerancia, meg mondom őszintén szakmai szemmel is egyetlen icipici kivetnivalót találtam benne, egy db rendkívül jóképű, ellenben fülsértően pösze Kismackó személyében. Leültünk megnéztük, 43 perc, végignézte, nem igazán jellemző rá egyébként, eddig 10perc vot a max mesenézési idő. Hozta a bilit, ráült, ahogy Elmo. Másnap a matiné után jelezte, hogy pisilni kell, majd jelezte, hogy kakálni. Menetrendje van a wc-zésnek, csakúgy, mint Elmonál. A lényeg, mindenkinek csak ajánlni tudom, nem azt mondom, hogy Uri Geller módjára szuggerál, hanem kedvesen biztat, segít, támogat, hogy ez a valóban NAGY kis- és nagydolog sikerélményként könyvelődjen el. Nem sietünk, de azt hiszem, hogy idén nyáron, már mi is átváltunk a szellős nagycsajos bugyikra.

Nincsenek megjegyzések: